Chleb sie kruszy.

1. Data: 2010-01-23 12:53:23

Temat: Chleb sie kruszy.
Od: "ZB" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam problem: nie radze sobie z kruszeniem sie chleba a i bardzo czesto
ciasto nie chce rosnac.Zaznaczam ze dotyczy to tez 'gotowcow' do
pieczenia. Moze ktos z Forumowiczow udzieli mi cennych wskazowek.
Pozdrawiam
Zdzislaw.

2. Data: 2010-01-23 15:49:31

Temat: Re: Chleb sie kruszy.
Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

! MÓLIBDENÓVVY ! MATEÓSZ ! pisze:

> doradzam kupywac tylko koszerny

na ten temat moze duzo powiedziec pansrakista

3. Data: 2010-01-23 17:00:28

Od: "jerzy_p" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem: nie radze sobie z kruszeniem sie chleba

dodaj łyżkę mąki ziemniaczanej.

--
Pozdrawiam, jp

4. Data: 2010-01-23 17:23:15

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-01-23 18:00, jerzy_p wrote:
> dodaj łyżkę mąki ziemniaczanej.

Od krochmalu to sily w recach nie przybedzie. Moja rada: niech wemie 2
kromki tego chleba co to sobie z nim nie radzi, jedna zje, a druga juz
latwiej bedzie pokruszyc...

Pozdro

Maseł

P.S. Tak to juz jest jak sie cytuje zdanie wyrwane z kontekstu :-)

5. Data: 2010-01-23 22:15:38

Od: Frantic Freddie <maverickATsl.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maseł wrote:

> [...]
>
> Pozdro
>
> Maseł
>
> P.S. Tak to juz jest jak sie cytuje zdanie wyrwane z kontekstu :-)

Czytaj uważniej, problem nie jest z "kruszeniem chleba" ale
z "kruszeniem się chleba".

Nie widzisz różnicy?

6. Data: 2010-01-24 06:23:42

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Frantic Freddie" <maverickATsl.home.pl> wrote in message

> Czytaj uważniej, problem nie jest z "kruszeniem chleba" ale
> z "kruszeniem się chleba".
>
> Nie widzisz różnicy?

Bo to był chleb dla wróbelków, a nie dla konia.

No i mam wolnowar
Dieta rozdzielna
szukam woka fi=70cm.
dwa pytanka 'zapachowe': pomidory i chleb
jedzenie a charakter