Chleb - to nie ja!!!

1. Data: 2003-08-06 11:42:18

Temat: Chleb - to nie ja!!!
Od: "Musta" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy
Ktos napisal ze kiedys podalem przepis na chleb MM
od tego czasu jestem zasypywany listami z porosba o przepis.

Ja sie na tym nie znam. Nie piszcie do mnie. Nigdy niczego nie upieklem a
chleba w szczegolnosci!

Prosze za to osoby ktore maja ten przepis zeby go podaly publicznie.

Bo ja jeszcze cos sam wymysle i bede podawal ;-)

musta

2. Data: 2003-08-06 17:22:10

Temat: Re: Chleb - to nie ja!!!
Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

E,Musta nie badz taki skromny;-)))
Przepisy podawane na grupie mozna znalezc na stronie
http://www.montignac.prv.pl
Pozdrawiam Hafsa bezchlebowa

4. Data: 2003-08-19 09:48:40

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moi drodzy
> Ktos napisal ze kiedys podalem przepis na chleb MM
> od tego czasu jestem zasypywany listami z porosba o przepis.

Przepraszam Musta, napisalam ze CHYBA Ty podales ;)
Nie chcialam by ktos oskarzyl mnie o plagiat ;)
Ale przeciez przy okazji podalam ten przepis - ale podam jeszcze raz:
(nie mialam okazji go piec, wiec wiem tyle co ponizej)
"chleb MM

100g przenicy (w ziarnach, jesli ktoś może zmielić samodzielnie, kto nie
może bierze mąkę)
100g owsa (w ziarnach, jesli ktoś może zmielić samodzielnie, kto nie może
bierze mąkę)
150g mąki żytniej z pełnego przemiału
80g mąki pszennej z pełnego przemiału
80g (w sumie) płatków: owsianych, żytnich, jęczmiennych
2 łyżki oliwy
40g drożdży
1 jajko
1 czubata szklanka letniej wody (dla tych bez poczucia humoru szklanka i
trochę)
1 łyżeczka soli
1 (niecała) łyżeczka fruktozy

Przygotowanie:
- zmielić ziarna
- dodać wszystko co sypkie
- dobrze zmieszać
- drożdze rozpuścić w wyżej wspomnianej wodzie
- dodać resztę
- dobrze zmiksować
- ciasto włożyć do formy nasmarowanej oliwą
- posypać z wierzchu odrobiną płatków
- odstawić w ciepłe miejsce aż urośnie dwukrotnie
- wstawić do pieca nagrzanego do 200C na ok 40 minut

- wyjąć
- ostudzić najlepiej powoli w piekarniku
- zajadać
- chwalić

Troszkę się kruszy przy skórce."

Pozdr
Kafka MM

5. Data: 2003-08-19 11:09:53

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Ku scislosci przepis ten wymyslil i podal w zeszlym roku Januszeq.
Kiedys go pieklam i jest ok.Dzis nie jem chleba w ogole,wiec przepis mi stal
sie niepotrzebny, aczkolwiek zachowany
Pozdrawiam Hafsa

h...@g...pl

6. Data: 2003-08-19 12:43:05

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ku scislosci przepis ten wymyslil i podal w zeszlym roku Januszeq.
> Kiedys go pieklam i jest ok.Dzis nie jem chleba w ogole,wiec przepis mi
> [...]

Faktycznie, Januszeq !!!
Hafsa, ty to masz pamiec, a ja zapomnialam, bo Januszeq dawno sie nie
odzywal ;)

Pozdrawiam
Kafka [MM] juz po urlopie i wielu piwach, ale bez nowych kilogramow mimo to
;)

7. Data: 2003-08-19 13:59:24

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości
> Faktycznie, Januszeq !!!
> Hafsa, ty to masz pamiec, a ja zapomnialam, bo Januszeq dawno sie nie
> odzywal ;)

Jakos mam wybiorcza pamiec do szczegolow,szkoda,ze tylko do tego...

> Pozdrawiam
> Kafka [MM] juz po urlopie i wielu piwach, ale bez nowych kilogramow mimo
> ;)
To sie ciesz,ja o kilogramach nawet nie mysle,boje sie znow by nie zaczal
mnie bolec brzuch.Bo obecnie nie boli;-)))))Pozdrowienia dla wypoczetych i
usmiechnietych.Hafsa,po urlopie,ale nie wypoczeta za to usmiechnieta

h...@g...pl

Skad ECA?
Skad ECA??
pytanie do Hafsy