Chłopiec w damskiej szatni.

991. Data: 2006-09-27 10:16:19

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:kxs5hlg27pf0$.dlg@franolan.net...

> Podobnie jak rozumiesz koszule nocne z rozcięciem i napisem "nie dla
> swawoli, jeno dla Twojej Panie Boże woli", oraz burki fason "koci
> kontener" na twarzy.
> Agnieszka prezentuje zasady mojej babci, która siedmiolatce zabraniała
> siedzenia po turecku w wannie.

Ty niewątpliwie jesteś bardziej postępowa, prezentujesz
poglądy epoki troszkę późniejszej niż babciowa.
Jakbym widziała Bożenkę Dykiel wygłaszającą:

Wy obywatelu nie utrudniajcie, korona wam z głowy
nie spadnie, jak się mały na wasze cycki pogapi.
A córci też się przyda. Niech się przyzwyczaja.
Łatwiej potem męża znajdzie.

Natek

PS - Twoja babcia nigdy nie miała racji? w żadnej sprawie?
Zapytałaś ją, dlaczego zabraniała? Bo ja sobie wyobrażam,
że kiedyś ludzie rzadko się kąpali i mogło chodzić o zarazki
w wodzie.

992. Data: 2006-09-27 10:46:34

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Natek <n...@o...pl> napisał(a):

> Ty niewątpliwie jesteś bardziej postępowa, prezentujesz
> poglądy epoki troszkę późniejszej niż babciowa.

Nie denerwuj się tak, bo Ci moher spadnie.

> Jakbym widziała Bożenkę Dykiel wygłaszającą:
> Wy obywatelu nie utrudniajcie, korona wam z głowy
> nie spadnie, jak się mały na wasze cycki pogapi.

Dzieci postępowych matek się nie gapią na cycki, są poza obszarem ich
zainteresowania. Przynajmniej w wieku w jakim jest konieczność
zabierania ich do damskiej szatni.

> PS - Twoja babcia nigdy nie miała racji? w żadnej sprawie?

Jakiej odpowiedzi się spodziewasz?

> Zapytałaś ją, dlaczego zabraniała?

Za mała byłam. Matka pytała. To nieskromnie.

> Bo ja sobie wyobrażam,
> że kiedyś ludzie rzadko się kąpali i mogło chodzić o zarazki
> w wodzie.

Na pewno. To chyba takie duże bakterie były skoro w kucki już było ok.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

993. Data: 2006-09-27 12:28:20

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natek <n...@o...pl> napisał(a):

> Nie denerwuj się tak, bo Ci moher spadnie.

Fajny koncept.
(A co tam, ja też pójdę na łatwiznę) Idiotka.

> Dzieci postępowych matek się nie gapią na cycki, są poza obszarem ich
> zainteresowania. Przynajmniej w wieku w jakim jest konieczność
> zabierania ich do damskiej szatni.

Ustosunkowanie się do ozdobnika.
Łopatologicznie:
jak się "cycki" wytnie, nadal tekst w sam raz dla Bożenki.

> Jakiej odpowiedzi się spodziewasz?

Że czasem miewała.

> Za mała byłam. Matka pytała. To nieskromnie.

No cóż... to już babci nie ciągnę.

Natek

994. Data: 2006-09-27 13:22:10

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Natek <n...@o...pl> napisał(a):

> Fajny koncept.
> (A co tam, ja też pójdę na łatwiznę) Idiotka.

Nie znam Cię aż tak dobrze. Dopiero chyba zaczynasz na tej grupie, ale
nie spodziewaj się forów z tego powodu...

> jak się "cycki" wytnie, nadal tekst w sam raz dla Bożenki.

Jak wytniesz cycki to na co się takie dziecko ma gapić? Zupełnie Cię
nie rozumiem...

> Że czasem miewała.

Stąd pytanie jest bez sensu. Znasz osobę, która _nigdy_ nie ma racji?
Nawet Włodzimierzowi Iliczowi się zdarzało.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

995. Data: 2006-09-27 14:29:51

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja próbuję robić tak samo, ale zwykle ten papier się zsuwa, kiedy usiłuję
> posadzić młodą.

No, właśnie...

> Kończy się na tym, że trzymam ją w powietrzu.

Niestety, ta opacja raczej u nas odpada. Nie jestem w stanie w ten sposób
trzymać młodej, ważącej teraz 15 kg.
Iwona

996. Data: 2006-09-27 14:30:45

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak zwana wpadka? ;-)

No, takie niedoniesienie małe. ;-)
Iwona

997. Data: 2006-09-27 16:15:39

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natek <n...@o...pl> napisał(a):

> Nie znam Cię aż tak dobrze.

A nie miałaś wrażenia, że znasz?
Chyba przynajmniej widziałaś mnie gdzieś w moherze. Nie?

> Dopiero chyba zaczynasz na tej grupie, ale
> nie spodziewaj się forów z tego powodu...

Naprawdę sprawiam wrażenie, że liczę na fory?

> Jak wytniesz cycki to na co się takie dziecko ma gapić? Zupełnie Cię
> nie rozumiem...

Istotne jest to co przed - żądanie dostosowania się obywatela
do "warunków".

Natek

998. Data: 2006-09-27 18:19:22

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni. [OT]
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natek:
> Istotne jest to co przed - żądanie dostosowania się obywatela
> do "warunków".

:)) Oj Natek. :))
Nie masz wrazenia, ze grubo przeceniasz mozliwosci intelektualne
tej niejako czesci aktywu psd ktorego "czlonkinia" niewatpliwie
pozostaje siwa[?], bo ja to bym chba juz mial jak w banku. :)))

A jak tam we Wrocku? Fajnie[j]? :)

--
Czarek

999. Data: 2006-09-27 20:26:15

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@n...pl> napisał(a):

> Nie masz wrazenia, ze grubo przeceniasz mozliwosci intelektualne
> tej niejako czesci aktywu psd ktorego "czlonkinia" niewatpliwie
> pozostaje siwa[?],

Niewątpliwie przecenia. Ta niejako część aktywu ma znikome możliwości.

> bo ja to bym chba juz mial jak w banku. :)))

Masz jakiś Mały Słownik Własno-Polski?

> A jak tam we Wrocku? Fajnie[j]? :)

O! Powiedz, biedroneczko, czy jest was więcej w waszej rozbudowanej
intelektualnie niejako części aktywu?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> aha. to co ja mam np powiedziec pacjentowi, ktory od poczatku wizyty
> opowiada, ze przyszedl do mnie bo zobaczyl mnie na zdjeciu (w reklamach)
> a kiedy dalam mu znieczulenie, zapytal czy to gra wstepna...:/ wywalic
> sie nie da, jak na razie ignoruje, obracajac czasami w zart, ale mnie to
> z lekka wkurza. leczyc musze (jak na razie).

Borem w zęba, jak zawyje to mu ochota na figle przejdzie ;)

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

mini dentysta?blend-a-med
Lektury dla gimnazjalistów?
proszę o opinie nat akademii nauki
akademia nauki?