Chłopiec w damskiej szatni.

391. Data: 2006-09-23 18:41:52

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
news:ef2nfc$5sr$1@news.mm.pl...
> Jeśli tego nie rozumiesz sama z siebie, a dodatkowo nie zrozumiałaś
> argumentów, jakie padły odnośnie samotnego przebierania się 5-latka w
> szatni
> męskiej, to raczej nikt Ci już tego nie wytłumaczy.

Ty się naprawdę przez moment łudziłaś? ;-)
Iwona

392. Data: 2006-09-23 18:43:17

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef36q2$bhh$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> a czy od razu ktos sie musi podniecac??

Przecież sama to zasugerowałaś. Nawet nie usunęłam tego fragmentu.

> opanuj sie. jak zwykle uzywasz argumentow z przeciwnych stron- albo
> niewinne dziecko, albo pelna podnieta.

Opanowanie proponuję jednak Tobie.
Jako jedyna, poza Agnieszką, osoba, zareagowałaś na temat wątku tak
gwałtownie i histerycznie, że jest to cokolwiek zastanawiające.

> wejdz na srodek - rozsadniej sie bedzie rozmawialo.

Wybacz, ale to Ty zaczęłaś wytaczać skrajne argumenty.

Jakie konkretnie?

--
Nixe

393. Data: 2006-09-23 18:47:47

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

394. Data: 2006-09-23 18:49:46

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Kulesza" <w...@n...org> napisał w wiadomości
> I zapewniam was, że młoda nia miała okazji zobaczyć gołego obcego faceta
> powyżej 7 roku życia.

To szatnia tylko dla dzieci była? ;-)
Iwona

395. Data: 2006-09-23 18:52:13

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef31f0$juc$1@inews.gazeta.pl>
miranka <a...@m...pl> pisze:

> Władza nam się zmieniła. Może to dlatego?

A cholera wie ;-)

--
Nixe

396. Data: 2006-09-23 18:52:21

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W wiadomości <news:ef3fge$qb$1@news.onet.pl>
>
> No co, dawno nie było ;-)

Ale ja teraz w ciąży (od niedawna) i się irytować nie mogę. ;-)
Iwona

397. Data: 2006-09-23 19:02:36

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef36l5$b3n$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> ale dlaczego mam sie dostosowywac

Nie masz. Ale możesz. Korona Ci chyba z głowy nie spadnie.
To jest Twój wybór.
Decyzja - po zrozumieniu argumentów drugiej strony, która nie ma żadnego
wyboru - należy do Ciebie.
Nie zdziw się tylko, gdy kiedyś ktoś też Ci powie "mogę, ale nie muszę,
prawda? to moje prawo, a ty nie przerzucaj na mnie swoich problemów".

--
Nixe

398. Data: 2006-09-23 19:06:39

Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> a w to to ci tu nikt nie uwierzy :)

he he nie musi. moze lepiej zeby nikt juz tego nie zobaczyl ;-D

--
morepig i susełek (12.02.05)
www.foto.sobilo.com

399. Data: 2006-09-23 19:07:23

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szpilka" <s...@t...pl> wrote in message
ps.com...

>albo mama do meskiej szatni.

ROTFL mama w męskiej szatni jest lepszym pomysłem niz 5cio latek w
damskiej?

dla mnie lepszym. dziecko plci meskiej nie siedzi w damskiej
przebieralni. a gzdie jest i co robi to mniej mnie to obchodzi.:)

iwon(K)a

400. Data: 2006-09-23 19:12:05

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:4514F6E1.9D5A27E1@wilno.pl>
gazebo <g...@w...pl> pisze:

> gwarantuje ci, ze gdybysmy razem chodzili na basen zajalbym sie twoim
> dzieciakiem :)

:)

--
Nixe