Chłopiec w damskiej szatni.

431. Data: 2006-09-23 19:51:04

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> Mam wrażenie, że spora część dziewczynek to przerabia...

owszem, jestem podobnego zdania

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

432. Data: 2006-09-23 19:53:32

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef3upb$7n4$1@news.onet.pl>
Natek <n...@o...pl> pisze:

> I że bardzo wiele kobiet, które "uszczęśliwiasz" towarzystwem małego
> w szatni ma Ci to za złe - nie mówią Ci tego, bo odpuszczają.

Czy prowadziłaś jakieś badania statystyczne na ten temat?
Bo zachodzę w głowę, skąd możesz mieć tak dokładne dane odnośnie odczuć
setek kobiet chodzących na basen.

> Basen to nie jest wyższa konieczność i coś niezbędnego do życia.

Ale bardzo często bywa taką koniecznością.

> Strasznie wiele masz niemożliwości - basen nie może być z mężem,
> nie może być w innych godzinach, nie może być w innym miejscu.

No tak się widzisz złożyło. Masz mi to za złe?
Pozbawiasz mnie prawa do posiadania takich problemów? Więc o co Ci chodzi?
Jak myślisz, czy gdybym potrafiła sama znaleźć wyjście z mojej sytuacji, to
zawracałabym ludziom dupę na newsach?

> Ale inni MUSZĄ mieć możliwość tracić czas z Twojego powodu

NICZEGO NIE MUSZĄ.
Nigdzie tego nie napisałam i po raz kolejny proszę, by mi tego nie
imputować.

> Gdybym Cię spotkała po raz kolejny, porozmawiałabym z Tobą,
> a gdybyś to zignorowała - z obsługą basenu - to tyle.

Zdaję sobie sprawę, że w życiu spotyka się różnych ludzi.
Mniej lub bardziej życzliwych.
Mam tylko nadzieję, że nigdy nie będzie dane nam się spotkać.

> Może jednak mamy prawo wyboru czy i komu chcemy pokazywać
> swoje ciało?

Do licha, czy ja Cię tego prawa pozbawiam? Jak, gdzie, kiedy?
Czy zmuszam Cię, byś obnażała się przy moim dziecku?
Czy każę Ci paradować przed nami nago?

> A propos "szkodliwości" poczucia wstydu (które tak Cię śmieszy):

Nie śmieszy - dziwi. Mam prawo dziwić się Twoim histerycznym reakcjom?
Mam. Tak samo, jak Ty rościsz sobie prawo do owych właśnie reakcji.

> w jednym z krajów, w których nagość traktuje się bardzo swobodnie,
> w Japonii (wspólne łaźnie, kąpiele ojców z dorosłymi córkami, tłumnie
> odwiedzane czytelnie z pornograficznymi komiksami na każdym kroku)

Kurcze, nie wiedziałam, że jestem już tak blisko dna :-/
Sorki, ale daruj sobie tę demagogię, bo jest po prostu niedorzeczna w
świetle tego, o czym traktuje wątek.

--
Nixe

433. Data: 2006-09-23 19:53:41

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> jesli mi rodzice nie przeklamali (a nie sadze) to
> moja siostra mocio chciala tez sobie cos wyciagnac z portek zeby zrobic
> siusiu

Mam wrażenie, że spora część dziewczynek to przerabia...
Iwona

434. Data: 2006-09-23 19:54:03

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef40uv$f4q$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> jak do tej pory facei w szatniach wg co poniektorych mamus
> sa pedofilami :>

No i się zaczyna ...
Zdolnością rozumienia przekazu dorównujesz niejednemu polskiemu politykowi.
Weź sobie odpuść ten wątek, jeśli znów masz wymyślać debilizmy i wmawiać je
swoim interlokutorom.
Nie potrafisz mi w żaden sposób pomóc, a mnie nie zależy na bezsensownych
przepychankach.

--
Nixe

435. Data: 2006-09-23 19:55:04

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef40ce$p9v$1@news.mm.pl...

> Nie masz. Ale możesz. Korona Ci chyba z głowy nie spadnie.
> To jest Twój wybór.

nie. nie spadnie mi. tak jak nie spadnie mamusiom synkow.
popatrz jak Wy piszecie na ten temat, "ciemnogrod, przesada, mam ogniki w
oczach wiec wara ode mnie" sorki ale wymagacie wrecz prawa absolutneo do
paradowania z senkiem w szatni damskiej, gdzie kobiety moga sie krepowac (po
prostu) obecnosci waszych dzieci. na argumenty, ze nie chca zebyw szatni
przebywal wasz syn reagujecie jak wyzej (ciemnogord, to tylko dziecko itp)
ale w nosie macie, jak ktos inny sie czuje w miejscy przeznaczonym TYLKO dla
niej.

> Decyzja - po zrozumieniu argumentów drugiej strony, która nie ma żadnego
> wyboru - należy do Ciebie.

mozna zrozumiec sytuacje kiedy nie ma wyboru ale wielokrotnie jest tylko,
ze sie ma w nosie- bo "wchodzilam bez pytania...." "bo ciemnogrod" "bo tylko
dziecko".

> Nie zdziw się tylko, gdy kiedyś ktoś też Ci powie "mogę, ale nie muszę,
> prawda? to moje prawo, a ty nie przerzucaj na mnie swoich problemów".

nie. Ty musisz zrozumiec, ze to szatnia dla kobiet i to Ty z synek jestes
tam intruzem. nie odwrotnie. wiec jakby co to sciagnij korone z glowy, bo
whcodzisz w miejsce "dla niepalacych z petem" " do hotelu bez psow z malym
pieskiem" itp itd i imo kultura wymagalaby respektu dla tych co maja prawo
do narzekania.

iwon(k)a

436. Data: 2006-09-23 19:55:11

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> A co ciężarna? Nagle mózg jej wycina po zajściu w ciążę? ;-)

mozg jak mozg :)))))

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

437. Data: 2006-09-23 19:56:57

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

438. Data: 2006-09-23 19:56:59

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef415o$g7f$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> pisalam w innych postach. napisze raz jeszcze- krepuje mnie wzrok
> malego chlopca na moim ciele. Tak jak Ty podobno bys sie recznikiem
> zalosnila- ciekawe czemu???- poszla w kat ciekawe czemu

Już Ci przecież wyjaśniłam dlaczego.
Jeśli nadal nie rozumiesz i uznajesz, że to ze wstydu, to trudno.

--
Nixe

439. Data: 2006-09-23 19:57:42

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> Pedofile to część populacji męskiej (jeśli nie zauważyłaś), więc jak
> najbardziej można ich znaleźć w męskiej szatni na basenie. W przeciwieństwie
> do szatni damskiej. ;-)

no zaraz, dlaczego pomija sie ekshibcjonistow?

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

440. Data: 2006-09-23 19:59:57

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef418f$gfp$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> wasza histeria o pedofilii w szatni meskiej mnie rozbraja.

Mnie z kolei rozbraja Twoja histeria wywołana obecnością małego chłopca w
szatni.
Z ciekawości - czy swoją 5-latkę wysłałabyś gdziekolwiek_samą_? Zwłaszcza
tam, gdzie miałaby się rozebrać do naga przy obcych ludziach? Nie? To
dlaczego oczekujesz tego innych od matek, a ich obawy nazywasz histerią?

--
Nixe

mini dentysta?blend-a-med
Lektury dla gimnazjalistów?