Chłopiec w damskiej szatni.

451. Data: 2006-09-23 20:16:09

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef41lm$i9e$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> oczywisxcie, jednak bezmyslnie nie bedzie sie patrzyl.

No to się będzie patrzył "myślnie".
I co w związku z tym?
Podobnie by się patrzył, gdybyś nie miała zębów na przedzie albo fioletowe
włosy.

> dzieci sa od poczatku zycia istotami sekuslnymi i jesli
> chcesz mi wmowic, ze to _tylko_ dzieci bezplciowe to daruj sobie.

Boże drogi, jaki Ty masz dar rozumienia dziewczyno ...
Przecież napisałam wyraźnie, że odczuwa swoją płciowość, swoją odmienność,
ale nie odczuwa podniecenia na widok starej baby w wieku swojej matki.

> jego mama myla sie z nim pod prysznicem, albo lazila gola w laziecne
> kiedy on np myl zeby.

W takim razie widocznie coś z nim było nie tak, bo chłopcy w tym wieku po
prostu nie zachowują się w taki sposób. Tak samo, jak 5-letnie dziewczynki
nie dostają wypieków na twarzy na widok męskich penisów.

> to czemu im nie powiesz to co teraz mi- przeciez to tyyylko dziecko.

Komu tego nie powiem?
Czy Ty w ogóle zrozumiałaś coś z tego, co napisałam?

> btw jak widze empatia Ci sie zmienila kiedy syna urodzilas......

Jak wyżej. Czy możesz to rozwinąć?

> lol jak zwykle Nixe sama wysnuje wniosek, wsadzi go do czich ust i
> sama pozniej na ten temat pisze. :))))))))

Tak, oczywiście, to ja pisałam o podnieceniu małego chłopca na widok kobiety
i ja napisałam o 6-latku, który ogląda z wypiekami gazety z "gołymi babami".
Szkoda słów po prostu.

> wybacz ale mamusie sa najzwyklej na swiecie slepe.

Oczywiście, z wyjątkiem Ciebie, o nieomylna :-/

> dotyczy to i mamus dziewczynek i mamus chlopcow. w tym watku slepe sa
> mamusie synkow.

Nieno jasne, naturalnie, oczywiście. Ty, jako matka dziewczynki, lepiej
wiesz od nas, matek chłopców, co czują_nasi_synowi, jakie są ich codzienne
zachowania, reakcje, uczucia, zainteresowania. No jakże ja mogę w ogóle
spierać się z Tobą w tych kwestiach.

Jak daleko jeszcze posuniesz się tych nonsensach?

--
Nixe

452. Data: 2006-09-23 20:16:19

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> ?? Możesz rozwinąć?

o rany, tak na serio? no to mysle, ze zajasc w ciaze mozna i bedac w
spiaczce, a co za tym idzie niekoniecznie mozg w sensie swiadomosci
decyduje o procesach fizjologicznych czyli potzrebach

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

453. Data: 2006-09-23 20:18:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ef4380$nir$1@news.onet.pl...

> A co ciężarna? Nagle mózg jej wycina po zajściu w ciążę? ;-)

Fakt, sorry, zapomniałam, że odmóżdża się już po porodzie ;-)

Qra

454. Data: 2006-09-23 20:18:22

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" <a...@m...pl> wrote in message

> Nie, problem mają panie, które wstydzą się przebrać w tej samej szatni, w
> której znajduje się 5-latek.

jestes bardzo arogancka w tym co teraz piszesz. postawa taka jak Twoja
powoduje, ze dla mnie mamusia z synkeim kojarzy sie jako baba, ktora ma w
nosie wszelkie nakazy i zakazy, ma w nosie, ze ktos sie po porstu moze
wstydzic, i jest w miejscu gdzie pewna imntymnosc jej jest zapewniona. masz
problem Ty.
masz w nosie innych ludzi, tych ktorzy maja prawo w tym miejscy wynagac
egzekwowania prawa im zapewnionego.

Podejrzewam, że te same panie na plaży zgrabnie
> zmieniają kostiumy zawinięte w ręcznik i wtedy obecność setki chłopców w
> różnym wieku nie robi im żadnej różnicy.

wyobraz sobie, ze nie. nie jestem taka jak piszesz. a nie lubie jak maly
chlopczyk wrzepia sie na mnie kiedy jestem w damskiej przebieralni. jestes w
tym komentarzu ignorantka i arogantka.
zacznij od siebie i naucz szacunku dla innych tez syna.......

iwon(k)a

455. Data: 2006-09-23 20:19:43

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef42vb$mv2$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> why not!

I wtedy nie będzie Ci to przeszkadzało?

--
Nixe

456. Data: 2006-09-23 20:19:59

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef2p1h$1068$1@news.mm.pl...

> A na plaży, 2 metry od Ciebie?
> Czy też na plaży się nie przebierasz po kąpieli?
> Nie wszędzie są przebieralnie.

ja sie nie przebieram. wasadzam na siebie sukienke plazowa i wracam do
pokoju, hotelu itp. tam sie kapie i przebieram. a jsli bylabym zmuszona do
przebierania zawijalabym sie recznikiem.

iwon(k)a

457. Data: 2006-09-23 20:20:43

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baranska wrote:

> A poważnie - w życiu nie puściłabym Filipa samego do męskiej szatni.
> Pomijając ekstremalne zagrożenie zboczeńcami (sorry za bezpośredniość),
> podejrzewam, że mój pieniek utkwiłby zaraz za drzwiami szatni.
> Ostatnio uparł się, że w kinie pójdzie do męskiej toalety (byłam sama z
> dziećmi). Poszedł. Ja w ekspresowym tempie wypadłam z damskiej i co widzę
> ... pieniek z nie do końca naciągniętymi spodniami wyszedł z męskiej,
> twierdząc, że 'tam nie ma żadnego ludzia i ja się boję' :-)

czy to jest przyzwolenie zebym ja z corka wchodzil do damskiej? :)

> Dodam, że zdarzają się w damskiej szatni chłopcy ok. 5, 6-cio letni i do
> głowy by mi nie przyszło, żeby protestować. Po prostu uznalam, że jak
> przychodzą z mamą, to znaczy, że są za mali, żeby sami mogli się obsłużyć.

ty tak, dziewczynka niewiele starsza niekoniecznie

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

458. Data: 2006-09-23 20:21:57

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> Sądziłam, że żarty zaczęły się od kosmatych myśli. Od tego ani się w ciążę
> nie zachodzi, ani tym bardziej myślenie takie nie odbędzie się jednak to bez
> udziału mózgu. ;-)

ja juz wczoraj przyznalem, ze czuje sie zagubiony w tym watku :)

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

459. Data: 2006-09-23 20:23:20

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef41ni$ig9$1@news.onet.pl>
Natek <n...@o...pl> pisze:

> Mam pytanie: czy wysłałabyś 5-letnią córkę z mężem do szatni męskiej?

Jeśli nie byłoby innej możliwości to tak.
Zresztą jako 4-latka parokrotnie chodziła sama z dziadkiem na basen.
Siłą rzeczy korzystali z szatni męskiej.
[o dziwo nikt z panów nie robił wielkich oczu]

--
Nixe

460. Data: 2006-09-23 20:23:23

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> o rany, tak na serio?

No, jasne! ;-)

> [...]

nie zachodzi, ani tym bardziej myślenie takie nie odbędzie się jednak to bez
Iwona

mini dentysta?blend-a-med
Lektury dla gimnazjalistów?
proszę o opinie nat akademii nauki