Chłopiec w damskiej szatni.

591. Data: 2006-09-23 22:27:38

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ef49hn$8bk$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Kurka, a jak noszę w sobie syna?! ;-)

To nie pójdziesz na basen ;-)

Qra

592. Data: 2006-09-23 22:29:16

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ef3udd$6h4$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
>
> Szoda tylko, że głęboko jest ukryta. ;-)

Analizy na odległość Ci nie wychodzą.

> Nie dość, że (jak sama pisałaś) jesteś dziwna, to jeszcze się na Matkę
> Teresę kreujesz.

A to akurat wcale. Zasada wolności w bańce zupełnie nie kojarzy mi się z
Matką Teresą. Raczej z obyciem społecznym.

> Zdarza mi się czasami jechać przez miasto (w Wa-wie panuje demon
> szybkości, jak wiadomo) samochodem, który nie może rozwijać prędkości,
> uznawanych tutaj za normalne. Niezłym muszę być balastem dla tych, którzy
> jadą za mną. ;-)

Masz samochód, który nie rozwija prędkości 50 km/h? Co to za samochód?

Agnieszka

593. Data: 2006-09-23 22:29:43

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
> wiadomości news:ef3u0i$5du$1@news.onet.pl...

> A jakie to ma znaczenie? Moja golizna, moje zażenowanie, moje prawo do
> intymności.

No, dobra, fajnie, że to wszystko takie Twoje. Ale co, tym bardziej, mają
'te Twoje' w kontekście obcych osób, które Ci syn opisuje?
Iwona

594. Data: 2006-09-23 22:29:55

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef1k2n$1097$1@news.mm.pl...

> Na zbajerowanie, a potem pomoc przy myciu, wytarciu, ubraniu dziecka, a
> przy okazji na podotykanie tego i owego. Nietrudno wyobrazić sobie taką
> sytuację.

nie, nietrudno. ale nie przesadzajmy, bo zycie niesie wiele zagrozen.
wszedzie
z synem chodzic nie bedziesz. imo przesadzasz.

iwon(k)a

595. Data: 2006-09-23 22:30:15

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baranska" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Oczy?????

... wiście ;-)

Qra

596. Data: 2006-09-23 22:30:36

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef4bs9$1a5s$1@news.mm.pl...

> Ale ryzyko można ograniczyć zawsze.

w granicach rozsadku.

iwon(k)a

597. Data: 2006-09-23 22:32:52

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lozen" <insearch4myself@*nospam*hotmail.com> wrote in message

> Mowisz o _5_ latku? Zartujesz chyba, co?

Lozen czy ty do przedszkola nie chodzilas??

ale innych nie tylko.

iwon(k)a

598. Data: 2006-09-23 22:32:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> Qro co jak co ale Ty powinnas to wiedziec ;)))

TA Qra nie latają. Nie wiem, jak się to ma z TYM Qrem

Qra

599. Data: 2006-09-23 22:35:44

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
> wiadomości news:ef3ttq$57p$1@news.onet.pl...
>
> Zapytaj, nawet tu na grupie, jak to jest z roznegliżowanymi zdjęciami
> noworodków.

A umiesz odpowiedzieć na proste pytanie, zamiast niepotrzebnie mieszać
jakieś konteksty?

> Albo przejrzyj niedawną dyskusję na pręgu.

Tam większe jeszcze oszołomy, niż tu. ;-)

> Tak, jeżeli będą sobie gadali o moich szczegółach anatomicznych i
> przekazywali te "rewelacje" swoim rodzicom, to będzie mi to przeszkadzało.

Obcy chłopcy swoim obcym Ci rodzicom? A może teraz Twoi sąsiedzi Cię właśnie
obgadują, bo zobaczyli Twój biust, jak się przebierałaś bez zasłoniętego
okna?
Bez paranoi, plizzz, bo temat tejże mocno mi obcy.

> No rzeczywiście porównanie znalazłaś.

Uważam, że dobre. Znacznie lepsze, bym nawet powiedziała, że sytuacja z
szatni, bowiem nagość dla dzieci jest czymś naturalnym. No, chyba, że chodzi
o Wasze dzieci...
Iwona

600. Data: 2006-09-23 22:35:53

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:4515a659$0$17958$f69f905@mamut2.aster.pl>
Agnieszka <a...@z...net> pisze:

> Tak, jeżeli będą sobie gadali o moich szczegółach anatomicznych i
> przekazywali te "rewelacje" swoim rodzicom, to będzie mi to
> przeszkadzało.

W jaki sposób?
A czy przeszkadza Ci, że jakaś baba, którą raz w życiu widziałaś, opowiada
właśnie mężowi, jak to kilka dni temu widziała na basenie kobietę (Ciebie)
ze śmiesznymi cyckami? I przy następnej okazji pokaże mu Ciebie mówiąc - "to
właśnie ta", po czym zaczną pękać ze śmiechu? Przejmujesz się takimi
rzeczami?

> No rzeczywiście porównanie znalazłaś.

Ale to dokładnie to samo.
Co Cię na Boga obchodzą komentarze obcych, nieznanych Ci ludzi? A tym
bardziej dzieci?

--
Nixe

mini dentysta?blend-a-med