Choinka

71. Data: 2010-12-31 20:11:56

Temat: Re: Choinka
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Najserdeczniejsze gratulacje- i żeby zdrowiutkie było (były?)!

Chiron no może nie przesadzajmy ;)

--

Paulinka

72. Data: 2010-12-31 20:13:39

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> No to przyjmij najserdeczniejsze życzenia od innej rodziny
> wielodzietnej :-)
>
> Stalker, z żoną, córką i synami...

Dzięki :)

Podzieliliście się po równo władzą z tego, co widzę ;)

--

Paulinka

73. Data: 2010-12-31 20:15:23

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> O jaaaa, Paulina, gratulacje.....
> Ty to potrafisz zaskoczyć

Ja sama jestem zaskoczona, już miałam porzucić wszelką nadzieję i się
ostatecznie zabezpieczyć na wszelkie okoliczności od przyszłego roku, a
tu taki news :)

--

Paulinka

74. Data: 2010-12-31 20:24:26

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ifldcr$i3d$3@node1.news.atman.pl...

> Był jeden, ale zmarł w wieku 2 lat na zapalenie płuc. Takie czasy wtedy.

No tak. Mojemu ojcu też zmarł mały braciszek.

P.

75. Data: 2011-01-01 09:05:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał w wiadomości grup

Chiron pisze:

> Najserdeczniejsze gratulacje- i żeby zdrowiutkie było (były?)!

Chiron no może nie przesadzajmy ;)

Paulinko- urodzisz raz trojaczki to nie będziesz musiała jeszcze 2 razy
chodzić w ciąży. Czysta kalkulacja:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.