Cholernie dobry Frasyniuk

1. Data: 2009-06-06 21:09:40

Temat: Cholernie dobry Frasyniuk
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

http://wyborcza.pl/1,75480,6682231,Frasyniuk__nie_ba
dz_taki_kozak.html?as=1&ias=8&startsz=x

2. Data: 2009-06-06 22:45:39

Temat: Re: Cholernie dobry Frasyniuk
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Saulo wrote:
> http://wyborcza.pl/1,75480,6682231,Frasyniuk__nie_ba
dz_taki_kozak.html?as=1&ias=8&startsz=x

Fajny artykuł,najlepsze dla mnie, to ten strach narodu,który
obserwował Frasyniuk i ta prawda o wsi,aż mi się w oczach ciemno
zrobiło,bo on zna wieś, czyli NIELUDZI.

3. Data: 2009-06-06 22:49:47

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

<<... Garstka ludzi, która przeprowadziła Polskę do wielkiego zwycięstwa,
podzieliła się i w rezultacie rozpoczął się proces, który trwa do dziś
- niszczenia autorytetów...>>

Ten gość _w ogóle_ nie kuma bazy.
W ogóle.
Niesamowite.

--
CB

"Saulo" <s...@l...po> napisał(-a)
w wiadomości news:h0elun$10n$1@news.onet.pl:

4. Data: 2009-06-07 03:51:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
o.googlegroups.com...

Saulo wrote:

[...]

Mieszkał w kibutzu? A to ki_buc_nik.

5. Data: 2009-06-07 09:59:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
o.googlegroups.com...

> Saulo wrote:
> >
> http://wyborcza.pl/1,75480,6682231,Frasyniuk__nie_ba
dz_taki_kozak.html?as=1&ias=8&startsz=x

> Fajny artyku?,najlepsze dla mnie, to ten strach narodu,kt?ry
> obserwowa? Frasyniuk i ta prawda o wsi,a? mi si? w oczach ciemno
> zrobi?o,bo on zna wie?, czyli NIELUDZI.
>
> Mieszka? w kibutzu? A to ki_buc_nik.

Przeczytaj 8 stronę,bardzo fajnie tam jest pokazane rozczarowanie tym
krajem i mowa o tym,że Europa z tej ich walki chociaż skorzystała,bo
dla polaków .........i ta jego wzmianka o wsi .A osobiście wiem ,że tu
wieś najstaszniejsza,bo nawet u Ruskich chłop nie jest taki
nienawistny i ciemny, moim zdaniem ,tylko czekamy jak chłopki poraz
kolejny wbiją nóż w plecy temu narodowi.

6. Data: 2009-06-07 14:37:40

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> .A osobiście wiem ,że tu
> wieś najstaszniejsza,bo nawet u Ruskich chłop nie jest taki
> nienawistny i ciemny, moim zdaniem ,tylko czekamy jak chłopki poraz
> kolejny wbiją nóż w plecy temu narodowi.

No to sie przyznaj, w której wsi Ci takie lanie spuścili, że do tej pory
pamiętasz? Boś jak na razie gorszy niż to chłopstwo...

Paweł

7. Data: 2009-06-07 14:48:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 wrote:
> [...]
>
> No to sie przyznaj, w której wsi Ci takie lanie spuścili, że do tej pory
> pamiętasz? Boś jak na razie gorszy niż to chłopstwo...

No weź taką paslavistkę,bądź Iksela i to zianie nienawiścią i teraz
wyobraź sobie życie obok z ich urojeniami i nienawiścią-już dociera?

8. Data: 2009-06-07 14:50:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

bazyli4 wrote:
> [...]

No weź taką paslavistkę,bądź Iksela i to zianie nienawiścią i teraz
wyobraź sobie życie obok z ich urojeniami i nienawiścią-już dociera?

Pewnie byś mi GWnem klamki smarował - tak jak w stanie wojennym jedyny
sąsiad (kopnał był już w kalendarz)...

9. Data: 2009-06-07 17:45:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
.googlegroups.com...

.googlegroups.com...

> No we? tak? paslavistk?,b?d? Iksela i to zianie nienawi?ci? i teraz
> wyobra? sobie ?ycie obok z ich urojeniami i nienawi?ci?-ju? dociera?
>
> Pewnie by? mi GWnem klamki smarowa? - tak jak w stanie wojennym jedyny
> s?siad (kopna? by? ju? w kalendarz)...

A to typowe na tych wsiach z tym gównem,jeden burak się chwalił,że
srał sąsiadom na wycieraczki przed domem,oczywiście robił to dla tych
co i to odpowiadało i przeciwko tym,którzy nieodpowiadali.

10. Data: 2009-06-07 18:03:45

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> [...]
> wyobraź sobie życie obok z ich urojeniami i nienawiścią-już dociera?
>
> Pewnie byś mi GWnem klamki smarował - tak jak w stanie wojennym jedyny

Widzę Panslav, że byłeś po właściwej stronie.. Takie rzeczy ci tzw.
konspiratorzy robili milicjantom, wojskowym i.in. przedstawicielom
władzy.. Co za hołota, oni nawet jabola by nie obalili.. A chwalą się
że pseudokomuna odeszła dzięki nim..

Zobacz, jakich sztuczek używają sprzedawcy
tak się rządzi, a nie jakaś zasrana demokracja
Re: kiedy coś się nie uda
Re: kiedy coś się nie uda
Re: kiedy coś się nie uda