Cholesterol i cukier

następny post »
From: "Ela" <P...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Cholesterol i cukier
Date: Wed, 23 Oct 2002 10:52:55 +0200
Sender: P...@p...onet.pl@80.51.254.157

Witam!
Moj maz (po 40-ce) odebral wyniki badan i wyszlo mu, ze cukier ma 110, a
cholesterol calkowity 210.
Czy to sa bardzo zle wyniki?
Wybiera sie oczywiscie do lekarza, ale ja zmartwilam sie i jestem
niecierpliwa - dlatego pisze na grupe.
Co powinien robic, co ograniczyc (jakas dieta?), co zazywac zeby obnizyc te
wyniki ?
Moze to wynikac z obciazen genetycznych.
Pozdrawiam.
Ela