Choroba lokomocyjna <=> zaklejanie pępka ???

1. Data: 2006-03-13 14:18:37

Temat: Choroba lokomocyjna <=> zaklejanie pępka ???
Od: "SMirek" <s...@p...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś z Was stosował zaklejanie pępka przeciwko chorobie lokomocyjnej ?

Jaka jest skutecznośc tej motody ?

Jak to się robi ?

--
---
Serdecznie pozdrawiam

2. Data: 2006-03-13 15:50:26

Temat: Re: Choroba lokomocyjna <=> zaklejanie pępka ???
Od: Rozs <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SMirek napisał:

> Czy ktoś z Was stosował zaklejanie pępka przeciwko chorobie lokomocyjnej ?

Zdarzyło mi się w przypływie skrajnej desperacji.

> Jaka jest skutecznośc tej motody ?

U nas była taka, że dziecko wymiotowało nie przed rondem, jak zwykle,
tylko zaraz za nim. Zatem skuteczność zerowa. Może to jest tak jak z
homeopatią - działa tylko wtedy, jeśli bardzo mocno w to wierzyć ;-)

Po tym Lokomotivie imbirowym też młody haftował równo. U nas działa
tylko diphergan (na recepte od lekarza).

PozdRozs

3. Data: 2006-03-13 19:58:52

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Mar 2006 15:18:37 +0100, SMirek napisał(a):

> Witam,
>
> Czy ktoś z Was stosował zaklejanie pępka przeciwko chorobie lokomocyjnej ?
>
> Jaka jest skutecznośc tej motody ?

Różna, przetestowana na wielu dzieciakach wożonych przez całą Polskę nad
morze. Pamiętam dziecko wymiotujące 11 razy w tamtą stronę. Natomiast na
miejscu 3 wycieczki objazdowe oraz cała droga powrotna z zaklejonym pępkiem
i nic.

> Jak to się robi ?

Ściągasz skórę wokół pępka w taką fałdkę, pępek schowany w środku i
zaklejasz plastrem w kształcie x.
Metoda nic nie kosztuje, no oprócz ceny plastra, więc próbować warto, nóż
widelec pomoże.
--
Elżbieta

4. Data: 2006-03-13 20:38:16

Od: "KBKS" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"SMirek" <s...@p...vp.pl> wrote:
> Witam,
>
> Czy ktoś z Was stosował zaklejanie pępka przeciwko chorobie lokomocyjnej ?

> [...]

jesz kupy

5. Data: 2006-03-13 21:27:25

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dv4l80$jtl$1@news.wp.pl,
niejaki(a): KBKS z adresu <2...@w...pl> napisał(a):

> jesz kupy

ctrl+v ci się zacięło.

ż.

Mruganie oczkami.
Oddam pieska sunia.jpg (1/1)
III Przegląd Baśni Francuskojęzycznych 2006
szybki zarobek
szybki zarobek