Choroby genetyczne

następny post »
From: "IwonaS" <s...@N...poczta.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Choroby genetyczne
Date: Sat, 22 Jun 2002 12:25:54 +0000 (UTC)

Drodzy dyskutanci!

Ostatnio przeczytałam artykuł opublikowany w Rzeczpospolitej na temat chorób
genetycznych oraz o możliwości przeprowadzenia badań chorób genetycznych w
Polsce.

http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020621/n
auka/nauka_a_1.html

Mam pytanie: Co sądzicie o tym kierunku rozwoju medycyny?

Bo ja mam wewnętrzne przekonanie, że jest to kierunek w ślepy zaułek, do
którego brnie medycyna i ludzkość. Faktem jest, że wzrost chorób genetycznych
towarzyszy krajom najwyżej rozwiniętym. Dlaczego społeczne pieniądze nie są
przeznaczane na badanie i usuwanie źródeł chorób genetycznych, ale olbrzymie
kwoty przeznaczane są na badania związane z usuwaniem skutków tych chorób i
to metodami, które budzą poważne wątpliwości co do bezpiecznego ich
stosowania?

IwonaS
www.zdrowie-inaczej.pl