Chrapanie

1. Data: 2003-07-05 20:23:16

Temat: Chrapanie
Od: "DIDLO" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

moja siostra cos słyszała w TV o jakimś nowym leku czy metodzie leczenia
chrapania. Niestety niewiele z tego pamięta. Czy może ktoś z grupowiczów
słyszał coś na ten temat?
A tak w ogóle jak można pomóc osobie cierpiącej na "straszliwe chrapanie"?
Moja mama (51lat) tak strasznie chrapie że ma bezdechy i często boimy się że
się udusi. Poza tym, kiedy ma takie "ataki " chrapania, rano bardzo boli ją
głowa. Czasami chrapie bardziej, inny razem mniej - od czego to zależy. Do
jakiego lekarza ja wysłać? Czy są jakieś leki łagodzące chrapanie (różne leki
się reklamują ale nie wiemy czy są skuteczne czy to tylko reklama, a nie mamy
pieniędzy, żeby każdy sprawdzać )

DIDLO
--
Siłą odgiąłeś zaciśnięte na mojej obroży palce swojego syna, który
krzyczał "Tato, proszę nie pozwól im zabrać mojego psa!" Martwię się o