Chrom

1. Data: 2003-05-16 07:25:00

Temat: Chrom
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Słyszeliście wczoraj o chromie w wiadomościach? Ponoć jest rakotwórczy, o czym
lekarze wiedzą od lat, w Wielkiej Brytanii już dawno zakazano jego sprzedaży...

Alabama

2. Data: 2003-05-16 15:59:21

Temat: Re: Chrom
Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czym
> lekarze wiedzą od lat, w Wielkiej Brytanii już dawno zakazano jego

właśnie...a najbardziej zdumiewające było to jak w co trzecim zdaniu
mówiono: "jak wiadomo od lat"...przy czym generalnie nikt nie jest tego świadom!
Chrom hamujący apetyt na słodycze proponuje się ZAWSZE i WSZĘDZIE, jak ktoś ma
problem z nadmiernym zapotrzebowaniem na ciuciu...jeszcze nigdzie nie spotkałam
się (a buszuję dość mocno po sieci, zarówno po stronach amatorskich jak i
profesjonalnych) z ostrzeżeniem - NADMIAR CHROMU JEST RAKOTWÓRCZY, SZAMAJ NA
WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!
...trochę ręcę opadają, bo już niewiadomo czy to wina niedopatrzenia czy
świadomej dezinformacji skoro "lekarze wiedzą od lat.."...

iris

3. Data: 2003-05-17 12:50:53

Od: "Nika" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
czym
> lekarze wiedzą od lat, w Wielkiej Brytanii już dawno zakazano jego

Szkodliwy jest nadmiar, to znaczy przyjmowanie dodatkowo wiecej niz 1
typowej tabletki. Natomiast w pokarmach trudno byloby o przedawkowanie,
chyba zeby jesc tylko 1 rodzaj jedzenia, w ktorym akurat jest go sporo.
Zreszta w ostatnim "Kwadransie na kawe" zanegowali te opinie o chromie.

4. Data: 2003-06-28 00:36:15

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czym
> lekarze wiedzą od lat, w Wielkiej Brytanii już dawno zakazano jego

Witaj,

Czy możesz napisać mi coś więcej na temat chromu i jego szkodliwości?
Dokładnie chodzi mi o szkodliwe związki chromu. Od ponad roku zażywam chrom
organiczny, który w swoim związku ma Polinikotynian chromu - czy ten związek
chromu jest szkodliwy? Wczoraj widziałam w Faktach powtórzenie informacji o
badaniach na temat chromu - niestety nie słuchałam zbyt dokładnie i nazwy
niektórych związków zwyczajnie mi umknęły:). Będę wdzięczna jeśli na podany
adres internetowy prześlesz mi trochę więcej informacji.
Pozdrawiam
Aleksandra.

5. Data: 2003-06-28 08:38:49

Od: "Nikusia" <nikusia_nienawidze spamu@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj,
>
> Czy możesz napisać mi coś więcej na temat chromu i jego szkodliwości?

Wg tego co mowili wczoraj w Faktach:
Szkodliwe sa zwiazki chromu 6 wartosciowe oraz PIKOLINIAN chromu - ktory jest
trojwartosciowy..
Nieszodliwy jest natomist POLINIKOTYNIAN chromu - ten zwiazek jest
najczesciej spotykany w stosowanych u nas preparatach chromu.. Nazwy sa
podobne, wiec warto sie przeczyac co pisze na etykietce, ale w 8 na 10
przypadkach bedzie to polinikotynian chromu, jeszcze czasami inna jakas sol -
cytrynian albo szczawian - tez sa nieszkodliwe...
Nikoosia

MM?
BIOSKANK
Już tylko 41 kg nadwagi...