Chrystus Zmartwychwstał!!!

191. Data: 2010-04-06 14:15:35

Temat: Re: Chrystus Zmartwychwstaů!!!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Apr 2010 15:32:37 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
>
> Odkąd nabyłem podobne urządzonko, sam miewam takie pomysły: niech prowadzi.
> Czasem poznaję rewelacyjny, nieznany mi dotąd skrót, a czasem gdzieś
> ugrzęznę. Ponieważ znacznie częściej to pierwsze, a jakaś podskórna myśl o
> poradzeniu sobie w sytuacji (dwa) zakopania się w środku lasu przy tym
> drugim też motywuje, to tak często się kieruję:-). To chyba rodzaj sportu- a
> może po prostu mam świra?
> :-)
> PS
> Jeśli uznasz, że po prostu mam świra- to skłam. Jeśli nie- napisz prawdę:-)

Chirek, a po co Ci do tego GPS? Nie prościej byłoby jechać na chybił
trafił, gdzie oczy poniosą?
:-)

192. Data: 2010-04-06 15:51:51

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <X...@p...fm> wrote in message

> Próbowałeś kiedyś wygrzebać się autem z błota? Akumulator mu siadł po
> kilkunastu próbach. Ładowarkę samochodową ma, i co z tego, kiedy
> akumulator wysiadł?
> No mówię Wam, że to była totalna masakra. Dlatego do dziś trudno mi w to
> uwierzyć. Gdybym zdjęć nie widziała, to nie uwierzyłabym. ;)
>
> Ewa

Akumulator żelowy osobny i naładowany przed wyruszeniem w podróż. Wtedy może
nawet życie uratować. Są takie reflektory na akumulatorki z czasem świecenia
min 8 - 12 godzin i możliwością podłączenia innych urzadzeń, z możliwością
wspomożenia rozruchu (pod warunkiem, że można później podładować
alternatorem samochodu, czyli bez piłowania rozrusznikiem - co świadczy, że
kierowca miał małe umiejętności jazdy).
Akumulator żelowy Haze HZS 12 - 5 (5 lat gwarancji) ma wymiary 10 x 9 x
7 cm i daje 12 V przy pojemności 5 Ah.
http://www.sklepakum.pl/product.php?id_product=134
Może być ładowany buforowo z instalacji samochodu.
Druga sprawa, nawet gdy samochód nie jest terenowy może mieć wyciągarkę
ręczną, którą można zazwyczaj zapiąć na pniu drzewa i wyciągnąć się z dołka,
lub też zabić kilka kołków do ziemi i wspomóc silnik samochodu.

193. Data: 2010-04-06 15:52:57

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
> Dnia 06-kwiecień-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> no i jaka wspaniała przygoda!
> taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

I oponka spalona przynajmniej częsciowo. A wygrzebywać to się
wygrzebywałem...

194. Data: 2010-04-06 15:54:56

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chirek, a po co Ci do tego GPS? Nie prościej byłoby jechać na chybił
> trafił, gdzie oczy poniosą?
> :-)

Najlepiej wsiąść do pociagu bylejakiego...

195. Data: 2010-04-06 16:03:29

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> alternatorem samochodu, czyli bez piłowania rozrusznikiem - co świadczy, że
> kierowca miał małe umiejętności jazdy).

Kierowca był zdesperowany pewnie, a umiejętności raczej ma dobre po 40
latach jeżdżenia autem.

> [...]
> ręczną, którą można zazwyczaj zapiąć na pniu drzewa i wyciągnąć się z dołka,
> lub też zabić kilka kołków do ziemi i wspomóc silnik samochodu.

Wiem, że masz gotowe recepty na wszystko. Szkoda, że Cię tam nie było. ;)

Ewa

196. Data: 2010-04-06 16:35:32

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <X...@p...fm> wrote in message

> Kierowca był zdesperowany pewnie, a umiejętności raczej ma dobre po 40
> latach jeżdżenia autem.

> Wiem, że masz gotowe recepty na wszystko. Szkoda, że Cię tam nie było. ;)
>
> Ewa

Nauczony smutnym doświadczeniem, że skróty są najdłuższe wysiadłbym przed
wyruszeniem w podróż. I poradziłbym zakup agregatu spalinowego do 2kVA z wyjściem 230
V i 12 V - do ladowania akumulatorów. Mały, mieści się w bagażniku i ratuje w
opresjach. Naładuje akumulator samochodu, komórkę i ewentualnie zasili radiotelefon
CB. W ostateczności można na przyczepkę załadować szwedzki Iron Horse produkowany
przez Jonsered:
http://www.tiltonequipment.com/html/transporters.htm

Tym to można (z silniejszym silnikiem) przywieźć 1 m^3 surowego dębu...
Wystarczyłoby w samochodzie z napędem tylnym wciągnąć myglarką przód samochodu na
Iron Häste i pociągnąć za dyszelek.

197. Data: 2010-04-06 16:56:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Apr 2010 17:54:56 +0200, Panslavista napisał(a):

> Najlepiej wsiąść do pociagu bylejakiego...

Nienie, ja rozumiem ludzi, którzy chcą być niezależni i lubią szukać nowych
ścieżek.

198. Data: 2010-04-06 19:07:42

Temat: Re: Chrystus Zmartwychwstał!!!
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> A pamietasz może kontekst? Jesli dobrze kojarzę, to jest to kwestia,
> którą i tak wieczorem zamierzam poruszyć w odpowiedzi Enderowi na temat
> wychowania dzieci i roli religii w społeczeństwie, ale jakbyś mi
> podrzuciła jakiś szczegół to bym miał pewność :-)

Chodziło zdaje się o naukę dzieci w domu, ale głowy sobie uciąć nie dam.

--

Paulinka

199. Data: 2010-04-06 19:15:11

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> W zasadzie to chodzi mi bardziej o obyczajowość,
> a chrzest dzieci jest w Polsce chyba taką samą jej podstawą
> jak i religii.

Że Ty Eduś prosty jesteś jak cep to wiadomo nie od dziś.
Chrzest dzieci dla osób takich jak ja, czyli niechodzących do kościoła i
żyjących z dala od religii jest daleko posuniętą hipokryzją.

> Poza tym dlaczego ktoś ma prawo mnie oceniać i wartościować
> pod względem obyczajowości, a ja nie pod innym względem?
> Są tutaj jakieś obiektywne reguły?

Jak Cię to musi strasznie boleć kłamczuszku :>

--

Paulinka

200. Data: 2010-04-06 19:16:38

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> I kompleksy też.

Nie mam kompleksu sprzątaczki, mam alergię na 'farbowanych przyjaciół'.

--

Paulinka

Jaja większe od mózgu [było: Nasza seksualność.]
Jestem w szoku, przyczyny pedofili.
WSZYSTKIM
SYLI...
NIE MA JUZ...