Chwalę się podwójnie:)

1. Data: 2005-01-16 08:21:26

Temat: Chwalę się podwójnie:)
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po długiej nieobecności.
chciałam się z wami pochwalić moim, hm naszym (z mężem) osiągmnięciem: jestem
w piątym miesiącu ciąży:)). Może to nie jest coś niezwykłego ale w moim
przypadku jednak bo już straciłam nadzieję że znowu będę mamą. I to był powód
mojej nieobecności na forum i również braku zainteresowania robótkami. Ale już
sytuacja wraca powoli do normy i narazie rzuciłam się wir szydełka.

A przy okazji pochwalę się aktualizacjami na mojej stronce
http://www.anazet.neostrada.pl/

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i mam nadzieję, że uda mi się wkońcu dojechać
na jakieś spotkanie w Warszawie

Ania z Raszyna

1. Data: 2005-01-16 08:43:15

Temat: Re: Chwalę się podwójnie:)
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam cię cieplutko....hmmm was witam cieplutko :)
Moje gratulacje dla mamusi i dzidziusia ...no i dla tatusia.
Teraz będziesz miała dużo czasu na robótki...ja w tym pięknym czasie
zaserwetkowałam mamę i teściową.

Trzymajcie się zdrowo i bezproblemowo :)

Marzena

1. Data: 2005-01-16 11:47:19

Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo sie ciesze! Gratuluje!

I nie uciekaj nam juz z grupy! ;-))

Magda N.
www.amber.blox.pl

1. Data: 2005-01-16 11:53:27

Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" < napisał w wiadomości
> [...]
> http://www.anazet.neostrada.pl/
>
>Śliczne te twoje obrazki i gratuluję !!!(sama czekam na cud już bardzo
długo) Pozdrawiam Iza

1. Data: 2005-01-16 12:37:58

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nio to gratulacje :)

--
Pozdrawiam Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2005-01-17 15:56:01

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogromne gratulacje
Zyczę szczęśliwego rozwiązania

--
Kasia- Rzeszów

[xxx]do wrocławianek!
nowa szydełkowa :-)
maszyna dziewiarska
[szydełko] żakiet/wdzianko/narzutk a -wzor poszukiwany
małe rysuneczki