[Chwalę się] reportaż w najnowszym Zbuduj dom

1. Data: 2007-09-04 14:58:59

Temat: [Chwalę się] reportaż w najnowszym Zbuduj dom
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

O naszym domku oczywiście :)
Troche w skrócie tu: http://tinylink.com/?4ZPu3EgkxC
Po więcej polecam wydanie 3,90

*gdaMa*
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/ZACISZNY

2. Data: 2007-09-04 15:44:31

Temat: Re: [Chwalę się] reportaż w najnowszym Zbuduj dom
Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa pisze:
> O naszym domku oczywiście :)
> Troche w skrócie tu: http://tinylink.com/?4ZPu3EgkxC
> Po więcej polecam wydanie 3,90

gratulacje!
dostaliście coś za artykuł w gazecie? ;)

Michał

3. Data: 2007-09-04 16:20:53

Od: "Valentine" <dorota.sosnowska@won_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
>O naszym domku oczywiście :)
> Troche w skrócie tu: http://tinylink.com/?4ZPu3EgkxC
> Po więcej polecam wydanie 3,90

gratulacje! Zdjęcie rodzinne rewelacyjne ;-)

Valentine
http://autumn.blog.pl/

4. Data: 2007-09-05 06:14:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
>O naszym domku oczywiście :)
> Troche w skrócie tu: http://tinylink.com/?4ZPu3EgkxC
> Po więcej polecam wydanie 3,90

No no...

Qra

5. Data: 2007-09-05 08:14:01

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słonko świeci, deszczyk pada... a *Usrobo* takie rzeczy opowiada:
> gratulacje!

Dziękujemy :)

> dostaliście coś za artykuł w gazecie? ;)

Tylko stertę miesięczników i dodatków z wydawnictwa Murator - no i
oczywiście numer miesięcznika z reportażem

6. Data: 2007-09-05 08:15:33

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słonko świeci, deszczyk pada... a *Valentine* takie rzeczy opowiada:

7. Data: 2007-09-05 08:18:20

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słonko świeci, deszczyk pada... a *Qrczak* takie rzeczy opowiada:

> No no...

A co! Wolno mi być gwiazdą choć w jednym numerze :-D
*gdaMa*
[OT][NTG][prywata] PS. zacieram już łapki na spotkanie ;)

8. Data: 2007-09-05 12:25:11

Temat: Re: reportaż w najnowszym Zbuduj dom
Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a te sterty miesiecznikow przydadza sie na cos? Szkoda, ze nie przed
budowa daja.
Ladnie ten domek wyglada, moze troche wiecej fotek wrzucisz?
Gratulacje
Dy

9. Data: 2007-09-05 12:44:19

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słonko świeci, deszczyk pada... a *Dy* takie rzeczy opowiada:
> Ladnie ten domek wyglada, moze troche wiecej fotek wrzucisz?

tu historia budowy:

10. Data: 2007-09-05 13:01:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słonko świeci, deszczyk pada... a *Qrczak* takie rzeczy opowiada:

> A co! Wolno mi być gwiazdą choć w jednym numerze :-D

Tobie? Chałupa, o, to co innego ;-)
Ja byłam gwiazdą na forum jednym takim, ale po tym, jak mnie zjechali, to już mi
gwiazdowanie wyszło ze łba ;-)

> [OT][NTG][prywata] PS. zacieram już łapki na spotkanie ;)

Dałam ogłoszenie (wiadomo gdzie), weź ze sobą ten numer, se pooglundam

Qra

Projekt mieszkania
Liebherr - alarm dzwiekowy - pytanie
Pokrowiec / narzuta / obicie Finki
Jasne fugi - czym czyscic?
Eko groszek - gdzie? okolize Warszawy Zachodniej