Chwale sie [szydelko i druty]

1. Data: 2006-07-31 14:29:09

Temat: Chwale sie [szydelko i druty]
Od: agrafka <""agrafka_3\"@NO SPAMo2.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Oto moje dwa kolejne albumy z pracami.
Nie jest to wiele ale i tak ciesze sie ze udało mi sie to wydziergać .

http://agrafka4.fotosik.pl/albumy/36930.html

http://agrafka4.fotosik.pl/albumy/36942.html
Pozdrawiam

Wanda Kraków

2. Data: 2006-07-31 16:42:32

Temat: Re: Chwale sie [szydelko i druty]
Od: b...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ładne ciuszki i starannie wykonane. Śliczny jest ten różowy szydełkowy
sweterek. Własny pomysł czy z gazety? Pozdrawiam Baska

3. Data: 2006-07-31 17:07:44

Od: agrafka <""agrafka_3\"@NO SPAMo2.pl"> szukaj wiadomości tego autora

b...@b...pl napisał(a):
> Bardzo ładne ciuszki i starannie wykonane. Śliczny jest ten różowy szydełkowy
> sweterek. Własny pomysł czy z gazety? Pozdrawiam Baska

Z gazety, chyba Mała Diana tylko nie wiem która.

pozdr

wanda

4. Data: 2006-08-01 06:20:19

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

agrafka > wrote:

> Oto moje dwa kolejne albumy z pracami.
> Nie jest to wiele ale i tak ciesze sie ze udało mi sie to wydziergać .
>
> http://agrafka4.fotosik.pl/albumy/36930.html
>
> http://agrafka4.fotosik.pl/albumy/36942.html

Ładne. Zwłaszcza z tego drugiego linku mi się podobało.

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2006-08-01 06:52:25

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

agrafka > wrote:
> Witam
>
> Oto moje dwa kolejne albumy z pracami.
> Nie jest to wiele ale i tak ciesze sie ze udało mi sie to wydziergać .

> [...]
Bardzo fajne ciuszki :) i jakie "nie wiele"? widze ze to tylko z wakacji
i urlopu, to bardzo dużo :)
Pozdrawiam i czekam na następne

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

6. Data: 2006-08-01 08:07:54

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo fajne ciuszki. Szkoda, że nie umiem na szydełku:))
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

7. Data: 2006-08-01 10:48:30

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agrafka" <""agrafka_3\"@NO SPAMo2.pl"> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Oto moje dwa kolejne albumy z pracami.
> Nie jest to wiele ale i tak ciesze sie ze udało mi sie to wydziergać .

> [...]

Śliczne prace. Mnie najbardziej urzekła spódniczka. Mam hopla na punkcie
spódniczek szydełkowych :) Naprawdę świetna!!!

Aga z Tychów

Spódniczka szydełkowa
Jam zrobic kapcie na drutach??
do Pat - przepraszam
album na photo.163 boty
Forum dyskusyjne o decoupage i nie tylko