Chwilowe dziwne zachowanie czy krwiak mozgu...

11. Data: 2004-05-22 19:54:26

Temat: Re: Chwilowe dziwne zachowanie czy krwiak mozgu...
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 May 2004, RobertSA wrote:

> I'm (quite/really) concerned about X, he hasn't been himself for the last 2
> weeks/ever since ...

ona zdaje sie jest we Francji a francuzi tak znaja obce jezyki,
ze jak uslyszalem referat wygloszony przez francuza (profesora medycyny)
po angielsku na kongresie medycznym to opadly mnie wszelkie kompleksy
na temat mojej angielszczyzny (a daleko jej do idealu)

P.>
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

12. Data: 2004-05-22 20:06:43

Od: "hip-hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@r...am.torun.pl> napisal w
wiadomosci news:Pine.BSO.4.58L0.0405222148500.26026@renata.am.t
orun.pl...

> dziecko powinien objrzec lekarz

I to jak najszybciej.

Piotrek

13. Data: 2004-05-22 21:14:49

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@r...am.torun.
pl,
Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl>:

> ona zdaje sie jest we Francji a francuzi tak znaja obce jezyki,

Pierwszy post zaczela od "Jestem Au Pair w Londynie"; co nie wyklucza, ze
rodzicami sa Francuzi.

--
Robert

14. Data: 2004-05-23 14:25:59

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 May 2004, RobertSA wrote:

> Pierwszy post zaczela od "Jestem Au Pair w Londynie"; co nie wyklucza, ze
> rodzicami sa Francuzi.

Ohh, yes. Herr Docteur I wanna help :)))

Piotr
P.S
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>