Ciacho z górką

11. Data: 2011-10-19 09:32:04

Temat: Re: Ciacho z górką
Od: "po" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
news:j7m35u$8gk$1@mx1.internetia.pl...

> A jakie przeciwwskazania widzisz do pieczenia z termoobiegiem?
> Bo według mnie termoobieg to jedynie (lub aż) metoda na "wyrównanie"
> temperatury w obszarze całego piekarnika i ochrona przed
> przypiekaniem silniej "tam" albo słabiej "tu".
> No i mniejsze prawdopodobieństwo przypalenia powierzchniowo
> bez dopieczenia jeszcze w środku.

Termoobieg piecze za szybko. Ciasto z wierchu jest upieczone lub wyszuszone
a w środku surowe.

12. Data: 2011-10-19 11:03:36

Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Termoobieg piecze za szybko. Ciasto z wierchu jest upieczone lub wyszuszone
> a w środku surowe.

No to sie zmniejsza temperature i po sprawie. Choc sa ciasta ktore
lepiej pieka sie bez termoobiegu, np. francuskie.

13. Data: 2011-10-19 11:18:46

Od: "po" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
w wiadomości news:4e9eae84$0$5799$65785112@news.neostrada.pl...

> No to sie zmniejsza temperature i po sprawie. Choc sa ciasta ktore lepiej
> pieka sie bez termoobiegu, np. francuskie.

Nie mówię że się nie da. Uważam że lepiej ciasta wychodzą bez termoobiegu.
Osobiście termoobiegu uzywam, tylko do pizzy, zapiekanek z makaronem, musaki
i drobiu.

14. Data: 2011-10-19 13:15:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Oct 2011 10:52:39 +0200, michalek napisał(a):

> [...]
> przypiekaniem silniej "tam" albo słabiej "tu".
> No i mniejsze prawdopodobieństwo przypalenia powierzchniowo

Brzmi logicznie.
--
XL
bez tych kuchenkowych nowoczesnych cudów.

15. Data: 2011-10-20 18:53:48

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 12:18, "po" <p...@o...pl> wrote:

> Osobiście termoobiegu uzywam, tylko do pizzy, zapiekanek z makaronem, musaki
> i drobiu.

Ja do wszystkiego - z musu ;-) I ciasta, i chleb wychodzą bez
problemu.

Ania

macie swój sposób?
Szybkowar DILLKÓTT z Ikea
Rosół
Cukinia marynowana
zypa warzywna a witaminy - gotować na bulionie czy na wodzie?