Ciag dalszy... płuca

1. Data: 2002-06-22 09:58:16

Temat: Ciag dalszy... płuca
Od: "aniolek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z dwa... trzy tygodnie temu pisalam o plucach moich....
A wiec wlasnie jestem na przepustce szpitalnej do 7 lipca.... dwa tyg.
lezalam w szpitalu.
Poszlam tam z rozpoznaniem powiekszonych wezlow chlonnych i rozedma pluc....
i co sie okazalo...
zrobiono mi probe tuberkulinowa ktora miala 25 mm...
zaaplikowano mi leki: Amertil, Rifamazid 300, Pyrazinamid - czyli leki
ewidentnie gruzlicze... pozatym leze na takich oddziale....

Mam pytanie - Ile to jeszcze potrwa, bo slyszalam ze leczenie trwa pol roku
!!! i rozwala watrobe :(
Czy musze stosowac jakas diete lub prochy oslaniajace watrobe ?

-----------
aniolek
a...@p...onet.pl
gg 11723

2. Data: 2002-06-22 12:16:31

Temat: Re: Ciag dalszy... płuca
Od: "I.S." <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie chciałabyś zainteresować się naturalnymi metodami, które wzmacniają
system immunologiczny, oczyszczają organizm z zanieczyszczeń chemicznych,
toksycznych, itp. oraz takie, które nie rozwalają wątroby?

www.zdrowie-inaczej.pl/drnona/index.htm

IwonaS

3. Data: 2002-06-24 06:48:32

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <af1r7d$2rs$1@news.tpi.pl>, z...@z...pl says...
> [...]
> system immunologiczny, oczyszczają organizm z zanieczyszczeń chemicznych,
> toksycznych, itp. oraz takie, które nie rozwalają wątroby?

Nie sie zaiteresuje kazdy kto chce byc - zdrowy inaczej.
--
--------------
Krzysiek, EBP

4. Data: 2002-06-24 11:36:50

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

"I.S." wrote:

> [...]
> system immunologiczny, oczyszczają organizm z zanieczyszczeń chemicznych,
> toksycznych, itp. oraz takie, które nie rozwalają wątroby?

Jeżeli koleżanka Iwona ma gruźlicę, to kuracja naturalnymi metodami
najprawdopodobniej doprowadzi do naturalnego przebiegu infekcji.

Leszek

5. Data: 2002-06-24 12:41:58

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

"I.S." wrote:

> [...]
> system immunologiczny, oczyszczają organizm z zanieczyszczeń chemicznych,
> toksycznych, itp. oraz takie, które nie rozwalają wątroby?

Jeżeli koleżanka Aniołek ma gruźlicę, to kuracja naturalnymi metodami

6. Data: 2002-06-25 09:09:13

Od: "aniolek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "I.S." <z...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> system immunologiczny, oczyszczają organizm z zanieczyszczeń chemicznych,
> toksycznych, itp. oraz takie, które nie rozwalają wątroby?

Ludzie ja naprawde mam problem... z dnia na dzien czuje ze jedzenie mi
rosnie a prochy zatrzymuja sie na wysokosci splotu slonecznego :(

Pozatym kuzwa - to jakis obled - czy wynikajace ze zdjecia rtg powiekszone
wezły chlonne i rozedma pluc od razu leczy sie jakos gruzlica... trafilam na
badania i nawet nie zrobili mi bronchoskopii tylko od razu podali leki na
gruzlice :((
Leczenie trwa pol roku... biedna watroba :(

--
-----------
aniolek

7. Data: 2002-06-26 06:18:03

Od: "IwonaS" <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli koleżanka Aniołek ma gruźlicę, to kuracja naturalnymi metodami
> najprawdopodobniej doprowadzi do naturalnego przebiegu infekcji.
>
> Leszek

A moze naturalnymi metodami komplementarnymi wzmocni system immunologiczny?
Malo jest przypadkow kiedy medycyna akademicka wykorzystala wszystkie swoje
mozliwosci, a przed smiercia ratowaly metody mobilizujace wlasnie system
immunologiczny?

Czy nie byloby korzystne dla nas wszystkich polaczenie dobrych cech medycyny
naturalnej (w zakresie komplementarnym) i medycyny klasycznej?

IwonaS

8. Data: 2002-06-26 07:59:47

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Jun 2002, aniolek wrote:

> wezły chlonne i rozedma pluc od razu leczy sie jakos gruzlica... trafilam na
> badania i nawet nie zrobili mi bronchoskopii tylko od razu podali leki na
> gruzlice :((

jak wyszlo z badan, ze jest gruzlica to bronchoskopia nie jest konieczna

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

9. Data: 2002-06-26 09:28:34

Od: "aniolek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
am.torun.pl...
> jak wyszlo z badan, ze jest gruzlica to bronchoskopia nie jest konieczna

No tak, ale z jakich badan, pobierali mi krew + cala morfologie + mocz.....
Ew. moze bo trzydniowym badaniu BK - plwociny ?

--
-----------
aniolek

10. Data: 2002-06-26 09:39:47

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Jun 2002, aniolek wrote:

> Ew. moze bo trzydniowym badaniu BK - plwociny ?

moze?

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

pytania do AM - wydzial lekarski
jak przytyc?
stomatologia ?
Sprzedam Europlus + Reward 10 CD program do nauki J.angielskiego z systemem rozpoznawania mowy!
Problem natury neurologicznej