Ciasteczka cynamonowe wg WKN - upiekłem

1. Data: 2001-12-20 18:23:59

Temat: Re: Ciasteczka cynamonowe wg WKN - upiekłem
Od: "Dorota" <d...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wylociński" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
news:9vpo1m$i3k$1@news.onet.pl...
> Witam.
> Upiekłem wczoraj ciasteczka cynamonowe z rodzynkami wg przepisu na stronie
> Wkn. REWELACJA!!!. Nie dotrwały do rana (piekłem ok. 23.30) Chyba Mikołaj
> nocy buszował. :))
> Jedyna modyfikacja to mniejsza ilość cukru (ok. 3/4 tego co w przepisie)
> więcej cynamonu.
>
> BTW: Znalazłem urwany wątek na temat ciasteczek imbirowych bez jajek
(chyba
> Magdaleny Basset). Nie mogę niestety dokopać się do pierwszego listu z
> przepisem. O ile nie będzie to kłopotem to proszę o powtórkę.

> [...]
Czesc!
Ja tez wczoraj upieklam ciasteczka cynamonowe i juz ich nie ma! Zostaly
zjedzone na dzisiejszej Wigili w pracy, bardzo wszystkim smakowaly wiec
jutro podam wszystkim chetnym przepis (jeśli autor pozwoli :)).
Wszystkiego dobrego na Świeta i na Nowy 2002 Rok!
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2001-12-20 20:42:00

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota <d...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9vtaij$9on$...@o...biskupin.wroc.pl...

> Ja tez wczoraj upieklam ciasteczka cynamonowe i juz ich nie ma! Zostaly
> zjedzone na dzisiejszej Wigili w pracy, bardzo wszystkim smakowaly wiec
> jutro podam wszystkim chetnym przepis (jeśli autor pozwoli :)).

Oczywiście. To super, że się wszystkim udają z tego przepisu.
Ale faktycznie sa niezłe w smaku, babcia wiedziała, co dobre, bo to od niej
ten przepis.

Wkn
www.gotowanie.wkl.pl

1. Data: 2001-12-21 21:55:52

Od: "Dorota" <d...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>

> Oczywiście. To super, że się wszystkim udają z tego przepisu.
> Ale faktycznie sa niezłe w smaku, babcia wiedziała, co dobre, bo to od

Dziekujemy Babci ! Wszystkim innym, ktore znaly takie fajne przepisy tez, i
ze nas tego wszystkiego nauczyly!
Przepis juz zostal przekazany (wraz z adresem strony:)) teraz ciasteczka
beda pieczone w Bukowicach pod Miliczem (woj. dolnoslaskie) tam, gdzie caly
roczek sobie zyja nasze karpie, ktore potem ze smakiem zjadamy.
Pozdrawiam
Dorota

chrzest
Swojski Majonezik