Ciasto drożdżowe bez pszenicy

1. Data: 2016-10-15 14:20:54

Temat: Ciasto drożdżowe bez pszenicy
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może próbował zrobić takowe (na słodko lub słono - wszystko
jedno), i wyszło w miarę puszyste i sprężyste? Czy to w ogóle możliwe z
użyciem innej mąki niż pszenna?

Przetestowałam z mączką kukurydzianą + ryżową, ale wyszło zbite i
zakalcowate.

Ewa

2. Data: 2016-10-15 19:30:19

Temat: Re: Ciasto drożdżowe bez pszenicy
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> użyciem innej mąki niż pszenna?
>
> Przetestowałam z mączką kukurydzianą + ryżową, ale wyszło zbite i

Nie wiem, nie znam się, ale nie możesz zaszaleć ze sklepową mieszanką
bezglutenową?

3. Data: 2016-10-15 22:30:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2016 o 19:30, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-10-15 14:20, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Nie wiem, nie znam się, ale nie możesz zaszaleć ze sklepową mieszanką
> bezglutenową?

Nie tyle o gluten chodzi, co o pszenicę. Mąż od jakiegoś czasu odmawia
jedzenia tejże.

Ewa

4. Data: 2016-10-15 22:50:00

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-15 o 22:30, FEniks pisze:

> Nie tyle o gluten chodzi, co o pszenicę. Mąż od jakiegoś czasu odmawia
> jedzenia tejże.

Pamietam, że do pieczenia chleba bezglutenowego czy ciastek dodawalam
pektynę, ale teraz juz mało pamiętam ile.
Pektynę chyba kupowałam w aptece.

--
animka

5. Data: 2016-10-15 22:53:27

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-15 o 22:50, Animka pisze:

> Pamietam, że do pieczenia chleba bezglutenowego czy ciastek dodawalam
> pektynę, ale teraz juz mało pamiętam ile.
> Pektynę chyba kupowałam w aptece.

Dodam jeszcze, że żyto i inne też zawierają gluten.

--
animka

6. Data: 2016-10-16 00:53:42

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie tyle o gluten chodzi, co o pszenicę. Mąż od jakiegoś czasu odmawia
> jedzenia tejże.

Jak masz czas i dobre chęci, możesz sama kombinować z bezgluteńskimi
zbożami. Jak nie bardzo, zawsze można wmówić, że to psychiczne i się leczy.
BTW nie smakuje mu ta pszenica czy coś?

7. Data: 2016-10-16 07:18:21

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie tyle o gluten chodzi, co o pszenicę. Mąż od jakiegoś czasu odmawia
> jedzenia tejże.

Też karmi?

8. Data: 2016-10-16 10:47:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> W dniu 15.10.2016 o 19:30, Qrczak pisze:

> Nie tyle o gluten chodzi, co o pszenicę. Mąż od jakiegoś czasu odmawia
> jedzenia tejże.

Ciasta drożdżowego wymaga, ale bez pszenicy??? Zazdrość o dziecko albo
schiza. Ale najpewniej oponka - koszule fit wyglądają jak naciągnięte na
piłkę i przypisał winę pszenicy zamiast własnemu łakomstwu.
A tu wystarczy TYLKO ograniczyć ilość, a nie rodzaj jedzenia. Manify w
rodzaju niejedzenia akurat przenicy są śmieszne, nic więcej. Zwłaszcza w
męskim wykonie. Facet powinien PO PROSTU postanowić i przestać się objadać,
a nie histeriami utrudniać życie żonie, i tak mającej co robić z maluchem.
MŚK po prostu MNIEJ je, jak chce schudnąć i nie ma przeproś. I to jest
męskie, a nie pitolenie skołatanej żonie, że się oto nie je pszenicy czy
czegoś tam, a to już kobieta niech sobie złamie głowę, jak tu tu zrobić
ulubione mężowskie drożdżówki bez mąki. LOL

--
XL

9. Data: 2016-10-16 10:54:36

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16-10-15 o 14:20, FEniks pisze:
> [...]
> użyciem innej mąki niż pszenna?
>
> Przetestowałam z mączką kukurydzianą + ryżową, ale wyszło zbite i

Jeśli to kwestia glutenu, to są rozmaite mąki bez, nie próbowałam, bo
nie mam uczuleń w pobliżu. Pewnie pediatra (zakładam, że to dla Mai)
doradzi, czy fora dla bezglutenowców?
--
B.

10. Data: 2016-10-16 10:58:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bbjk <b...@p...pl> wrote:

> Jeśli to kwestia glutenu, to są rozmaite mąki bez, nie próbowałam, bo
> nie mam uczuleń w pobliżu. Pewnie pediatra (zakładam, że to dla Mai)
> doradzi, czy fora dla bezglutenowców?

Pani zdecydowanie niedoczytawszy :-))))

--
XL

Podroby - serca wieprzowe
[ ISM ] Introduction to Nuclear And Particle Physics 2nd E by Bromberg, Das, Ferbel
[ ISM ] Quantum Mechanics - by B. Brinne
Świnia na stole (cygańskie wesele w złocie)
Białka