Ciasto, ktore zapamietam do konca zycia

1. Data: 2001-12-25 18:03:01

Temat: Ciasto, ktore zapamietam do konca zycia
Od: "almada" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja, lamaga kuchenna, wykonalam na swieta ciasto, ktore odcisnelo sie na mnie
glebokim pietnem. Bede je pamietac do konca zycia. Jak smakowalo? Mniejsza o
to. Wazne, jest to, ze gdy wkladalam je do nagrzanego do 190 st.C
piekarnika, dotknelam nadgarstkiem do grzalki. Mam teraz ogromnego babla i
blizna pewnie zostanie.
Ciasto zjadl maz nie zwazajac na me cierpienie.

pozdr.
almadka

1. Data: 2001-12-25 18:18:47

Temat: Re: Ciasto, ktore zapamietam do konca zycia
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> blizna pewnie zostanie
> almadka
>
> Nie martw sie, blizna to chyba nie.....Ja kiedy (bedac juz dorosla)
spieszac sie prasowalam, przykleilam sie (doslownie) do zelazka. I to
wewnetrzna czescia nadgarstka. Slad byl ze 3 lata, a potem nawet i to
zniknelo.
Smaruj Argosulfanem 2% az do miniecia bolu. Oplaca sie podskoczyc do
dyzurujacej apteki. Trzymaj sie

******
m-gosia
******

Zyczenia
O barszcu grzybowym..
Re: O barszcu grzybowym..
O barszcu grzybowym..
A moze teraz pomysl na kolorowego drinka?