Ciasto- po raz pierwszy.

1. Data: 2002-01-18 12:35:23

Temat: Ciasto- po raz pierwszy.
Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam..
Ponieważ jestem debiutantka na tej grupie a z tego co przeczytałam każdy na
kupne podaje przepis to i ja ...podam przepis...ale może na wstępie dlaczego
ten.
Jestem mama dwójki maluchów..7 letniej Martyny i 7mc Jakuba (No już prawie
osmio) Martyna to okropny nie jadek za to Kuba..no jemu aż oczka się śmieją
na widok jedzona.No i mąż łasuch okropny na łakocie jednak ....ma swoje
preferencje..
Przepis który wam podaje pewnie nie stanowi wynalazku na grupie ale właśnie
łączy on upodobania mojej gawiedzi..Jak mawia moja córcia ten kto wymyślił
ten przepis musi być bardzo mądry bo takie pyszne..

Stefanka.
składniki:
6paczek herbatników
1szkl. kaszy manny.
1l. mleka 3,2%
0,5 kostki "Kasi"
kakao
1szkl. cukru.
2cukry waniliowe.

1.No wiec tak..bierzemy prostokątna formę do ciasta ..wykładamy ja
herbatnikami .
2. gotujemy ciasto czyli wlewamy do garnka -mleko, palmę, cukier , kakao ,
cukier waniliowy, mieszamy aż zawrze i dodajemy kasze manna...równie szybko
mieszając by nie powstały kluchy .
3 gotowa masę wylewamy gorącą na herbatki i kładziemy na nie kolejna ich
warstwę..
4. wieńczymy swoje dzieło polewając wszystko polewa czekoladowa..

Zapewne usłyszę iz prochu nie wynalazłam ale ...posyłam cos co moje rodzinka
o rożnych gustach lubi najbardziej ..

Eva T.

1. Data: 2002-01-18 13:00:50

Temat: Re: Ciasto- po raz pierwszy.
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eva" <e...@w...pl> wrote:

>Witam..
>Ponieważ jestem debiutantka na tej grupie a z tego co przeczytałam każdy na
>kupne podaje przepis to i ja ...podam przepis...
> Stefanka.

Witaj Evo i dzięki za przepis.
Częstuj się, czym chata bogata...smacznego.

agataW.

1. Data: 2002-01-18 14:29:38

Od: "Danka" <d...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 4. wieńczymy swoje dzieło polewając wszystko polewa czekoladowa..
>
> Zapewne usłyszę iz prochu nie wynalazłam ale ...posyłam cos co moje

Przypomniałaś mi stary przepis o nazwie "ciasto Stefania" :)
już bardzo dawno nie robiłam.. muszę kiedyś zrobić

Danka

1. Data: 2002-01-21 08:22:20

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eva <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:
> Jak mawia moja córcia ten kto wymyślił
> ten przepis musi być bardzo mądry bo takie pyszne..

Witaj Evo!
Twoja corka tez jest madra :) Po takiej rekomendacji zrobilam
Stefanke wg Twojego przepisu i potwierdzam, ze jest pyszna
oraz bardzo latwa w przygotowaniu.
Bede ja robic czesciej :)

Pozdrawiam
Lilla