Ciąża i antybiotyk

21. Data: 2002-02-05 15:55:48

Temat: Re: Ciąża i antybiotyk
Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

A dlaczego Rutinoscorbinu nie można dawć w ciąży? Prawdę mówiąc nigdy o tym
nie słyszałem. Może to prawda, więc proszę o bliższe informacje.

22. Data: 2002-02-05 16:46:03

Od: "Magda" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozna nie wiedziec albo po prostu sie pomylic ale trzeba umiec sie do tego
> przyznac.
przyznaję - powinnam mieć swój rozum i nie wierzyć we wszystko o czym
dowiaduję się na zajęciach - przecież lekarze to też ludzie - moja wina.
Poza tym wyjaśniałam już, że pisałam o leczeniu przeziębienia . A wszyscy na
mnie wsiedli o anginę.
> Ps.Nie jestem zakaznikiem i nie ja stworzylam klasyfikacje angin -tylko
> Jerzy Januszkiewicz w swojej calkiem niezlej ksiazce.
książka fajna- ale nie zasłaniaj się nią i czytaj coś nowego - stronę ci
podałam
i dziękuję ci ,że przeprosiłaś mnie za "szerzenie niewiedzy" na temat
etioligii angin.

23. Data: 2002-02-05 18:57:31

Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3p25t$bsj$...@o...icpnet.pl...

> [...]
> podałam
> i dziękuję ci ,że przeprosiłaś mnie za "szerzenie niewiedzy" na temat
Czesc
Magda ty nie szerzysz niewiedzy na temat etiologi angin bo nie na ten temat
trwa dyskusja.Ty pisalas o leczeniu przeziebienia a nie o leczeniu anginy i
stad ta niepotrzebna dyskusja :) Kilka osob pisalo ci ze antybiotyki
stosuje sie w ciazy i nie jest konieczna hospitalizacja - podawanie tych
informacji przez ciebie to po prostu wprowadzanie w blad potencjalnych
pacjentow-i tylko o to mi chodzilo a nie kwestionowanie ogolnie znanych
faktow z etiologi zakazen.
A Januszkiewicz po prostu stal na polce. Nowosci czytam glownie ze swojej
dziedziny bo chyba nie da sie inaczej.
Wielkie dzieki za linka i pozdrawiam.
Karolina

Betaferon