Cięcie terakoty

1. Data: 2002-05-29 06:20:27

Temat: Cięcie terakoty
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czym najlepiej ciąć terakotę?
Wiem, że jest to strasznie twarde (kiedyś próbowałem przewiercić).
Cięcie będzie się odbywało nie zawsze w lini prostej, także po łuku.

Pozdrawiam,

Smiech

1. Data: 2002-05-31 07:02:45

Temat: Re: Cięcie terakoty
Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
>
> Czym najlepiej ciąć terakotę?
> Wiem, że jest to strasznie twarde (kiedyś próbowałem przewiercić).
> Cięcie będzie się odbywało nie zawsze w lini prostej, także po łuku.

najlepiej specjalna pilarka - zapomnij o cieciu takimi recznymi maszynkami
(szczegolnie tymi tanimi)

jesli nie bedziesz tego robil zarobkowo (czyli duuuuzo m2) - to spokojnie
taka najtansza (koszt ok. 200 zl) wytrzyma - zawsze zreszta jest rok
gwarancji
u mnie firmy bodajze Agojama wytrzymala polozenie ok. 35m2 terakoty + 25m2
glazury - popsul sie jedynie wlacznik (tzn. trzeba by go rozebrac i
oczyscic)

po luku to nie tak prosto ciac - bedziesz musial nadcinac z bokow - i
kawalek po kawalku ciac (da sie - ale na pewno nie jednym cieciem) - ja
wycinalem dookola futryn i wyszlo ok

pozdrawiam,
_Taunus_

OT: zdjęcia na komputerze - skanowanie negatywów i slajdów
jak laczyc terakote z panelami
potrzebny glazurnik w Wa-wie
black&decker quattro
Skosy