Ciekaw jetem czy będzie to sąd kapturowy ?

1. Data: 2019-03-03 07:40:09

Temat: Ciekaw jetem czy będzie to sąd kapturowy ?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W lutym zostałem poproszony przez Sąd Okręgowy we Wrocławiu, abym w dniu
1 marca 2019 r. był obecny w PDPS w Ostrowinie ponieważ chcą mnie
przesłuchać biegli sądowi: psychiatra i psycholog.
http://leotar.pl/year_2018/files/20190206-Zawiadomie
nie-z-S-du-Okr-gowego-c.pdf

W piątek, 1 marca 2019r. odbyło się w PDPS w Ostrowinie pierwsze
posiedzenie Sądu Okręgowego w sprawie całkowitego ubezwłasnowolnienia
mnie w składzie: sędzia (mężczyzna), psychiatra (kobieta), psycholog
(kobieta) i sekretarka. Niestety, nie przedstawili się więc ja również
nie mogę ich przedstawić.

Przede mną sądzono jakiegoś innego pensjonariusza. Pojawiła się również
p.dyr. PDPS-u Iwona Siemińska, ale nie wiem czy kontaktowała się ze
składem orzekającym, ponieważ przed wysłuchaniem trzymano mnie w dziale
socjalnym. Z historią wniosku o ubezwłasnowolnienie mnie można się
zapoznać tutaj:
http://leotar.pl/year_2018/kalendarium-wniosku-o-ube
z....html

Skład orzekający przedstawił się: Sędzia, Psychiatra, Psycholog. Po
krótkiej rozmowie Skład ocenił, że jestem komunikatywny i poinformowano
mnie, że w następnych spotkaniach Sędzia nie będzie uczestniczył. Może o
to chodzi, by moimi poglądami zajęły się wreszcie na poważnie kobiety..?

To kobiety są żródłem przemocy emocjonalnej i zdają sobie z tego sprawę.
Obawiają się powszechnego ujawnienia tego faktu gdyż nie rozumieją
całego mechanizmu i nie akceptują jeszcze niewiedzy jako przyczyny
przemocy. Wydaje się, że chcą zacząć rozmawiać by zrozumieć i rozpocząć
proces ujawniania mechanizmu powstawania zła ale nadal nie ufają, że nie
spotka ich za to żadna kara.

LeoTar Gnostyk
http://leotar.pl

2. Data: 2019-03-03 08:08:34

Temat: Re: Ciekaw jetem czy będzie to sąd kapturowy ?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 marca 2019 07:40:13 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:
> [...]
> przemocy. Wydaje się, że chcą zacząć rozmawiać by zrozumieć i rozpocząć
> proces ujawniania mechanizmu powstawania zła ale nadal nie ufają, że nie

S.S.G.G.
https://en.wikipedia.org/wiki/Vehmic_court

3. Data: 2019-03-03 09:06:04

Temat: Re: Ciekaw jestem czy będzie to sąd kapturowy ?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

nie-z-S-du-Okr-gowego-c.pdf

z....html

> S.S.G.G.
> https://en.wikipedia.org/wiki/Vehmic_court

A po polsku nie ma?

LeoTar Gnostyk
http://leotar.eu/ - ocenzurowana

4. Data: 2019-03-03 10:54:54

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://leotar.pl - nieocenzurowana

5. Data: 2019-03-03 17:07:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 marca 2019 10:54:56 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

nie-z-S-du-Okr-gowego-c.pdf

z....html

> A po polsku nie ma?

Mówisz i masz - przy okazji dowiesz się, skąd pochodzi określenie
"sądowa lipa" czy "lipny proces":
https://pl.wikipedia.org/wiki/Vehmgerichte

6. Data: 2019-03-03 17:51:32

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-03 10:54, LeoTar Gnostyk wrote:

nie-z-S-du-Okr-gowego-c.pdf

z....html

> A po polsku nie ma?

Jest też po polsku, ale jakoś pobieznie.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Vehmgerichte
po niemiecku, jakby treściwiej
https://de.wikipedia.org/wiki/Feme

Sugerowałem poprzednio, abyś znalazł kogoś, kto mógł by być Twoim
osobistym asystentem. Osobą godną Twojego zaufania.
(to jest jeszcze jeden taki etap, przed ubezwłasnowolnieniem, kogokolwiek).
Na nastepnym posiedzieniu w sprawie, zapytaj o to?

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=u
bezw%C5%82asnowolnienie+osobisty+asystent

// te kobity, napewno, nie będą słuchać o żródłach przemocy.

7. Data: 2019-03-03 19:05:22

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona pisze:

> [...]

bezw%C5%82asnowolnienie+osobisty+asystent

> // te kobity, napewno, nie będą słuchać o żródłach przemocy.

Możesz mieć rację, ponieważ Psychiatra ciekawa była, kto mieszka w
w mieszkaniu moim i mojej byłej żony Teresy Mierzwiak. Może się zdarzyć
jakiś drobny szantaż albo wymuszenie na mojej eks, która zajmuje się
naszym niepełnosprawnym synem Wojciechem. Jest jego opiekunem prawnym.

O wiele mniej interesowało ją to, że jestem również obywatelem Stanów
Zjednoczonych skąd otrzymuję emeryturę.

Taki drobiazg a jakże cieszy.

LeoTar Gnostyk
http://leotar.pl

8. Data: 2019-03-03 19:06:44

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
z....html

>>> S.S.G.G.

> Mówisz i masz - przy okazji dowiesz się, skąd pochodzi określenie

Dziękuję Jakubie.

9. Data: 2019-03-03 19:30:16

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-03 19:05, LeoTar Gnostyk wrote:

> [...]
> naszym niepełnosprawnym synem Wojciechem. Jest jego opiekunem prawnym.
>
> O wiele mniej interesowało ją to, że jestem również obywatelem Stanów

To może dowiedz się, czy również, możesz liczyć na jakąś pomoc prawną z
tutejszego konsulatu?
//czasem wystarczy, na oficjalnym dokumencie z sądu, zwykła adnotacja o
treści: 'widziano w konsulacie itd...'.

10. Data: 2019-03-03 19:37:52

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona pisze:

> [...]

> tutejszego konsulatu?
> //czasem wystarczy, na oficjalnym dokumencie z sądu, zwykła adnotacja o

Zaraz zrobię wrzutkę.

LeoTar Gnostyk
http://leotar.eu/ - ocenzurowana

odstąpię "Terapia schematów w zaburzeniach osobowości borderline" - A.Arntz, H.van Genderen
Transy już ubogacają sport:)
Błyskawiczne działania tzw. opieki społecznej
Rosnie mlode pokolenie antysemitów.
ACTA 2 - Elephant in the room