Ciekawa strona internetowa

41. Data: 2007-12-21 08:22:06

Temat: Re: Ciekawa strona internetowa
Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

shyguy wrote:
(...)
> jak cie widza tak cie pisza -
> jak cie czytaja to pamientaj ze to co masz do powiedzenia jest nie
> wazne- wazne jest jakto napiszesz.

Błąd - ważne jest jedno i drugie. Przynajmniej dla mnie.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

42. Data: 2007-12-21 08:24:54

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Już widzę Krychę jak przenosi... :-)

Nie muszę. U mnie wydajność już rośnie, a nawet czasem kwitnie :)

Krycha z kwitnącą wydajnością
Najpiękniejszą muzyką przed snem

niebieska trawa?
JALOWIEC
Tajemniczy ogród
Sokoczogonki -jak usunąć z kwiatów doniczkowych
W Anglii