Ciekawostka

31. Data: 2007-07-24 22:54:41

Temat: Re: Ciekawostka
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
news:f858ok$anb$1@inews.gazeta.pl...
> Dnia Tue, 24 Jul 2007 01:15:18 +0200, Sky napisze

> właśnie, może by tak jakiś nowy totalitaryzm? ;)

Palisz? ;P

> i ogłupiania nieuczonych...
>
> ale to gdybanie... :)

dziwne
raz widać warto
a raz
nie za bardzo ;)
[pogdybać]

To jak ze wszystkim...

Ale wróćmy do sedna
Chyba że nie chcesz
;)

32. Data: 2007-07-26 13:02:26

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Jul 2007 00:54:41 +0200, Sky napisze

> Palisz? ;P

tak

> dziwne
> raz widać warto
> a raz
> nie za bardzo ;)
> [pogdybać]

kiedy warto?

> Ale wróćmy do sedna
> Chyba że nie chcesz
> ;)

bigbrother?

33. Data: 2007-07-27 19:32:41

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Wed, 25 Jul 2007 00:54:41 +0200, Sky napisze

> tak

więc jak każdy palacz
masz specyficzny sposób
postrzegania zysków i strat
szczególnie w temacie zdrowia
własnego i innych
objawiający się głównie
skrywaną tendencją do
bagatelizowania zagrożeń
oraz conajmniej tuzinem
innych "syndromów"
;)

> kiedy warto?

może kiedy wnioski
z "symulacji alternatyw"
prowadzą do optymalizacji
tak zachowań jak
i nastepnych symulacji? ;)

> bigbrother?

A nadawałbym się? ;P

34. Data: 2007-07-28 10:51:04

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Jul 2007 21:32:41 +0200, Sky napisze

> [...]
> objawiający się głównie skrywaną tendencją do bagatelizowania
> zagrożeń oraz conajmniej tuzinem innych "syndromów" ;)

cóż, rzeczywiście dysponujesz tylko stereotypami... ;)

> może kiedy wnioski z "symulacji alternatyw" prowadzą do
> optymalizacji tak zachowań jak i nastepnych symulacji? ;)

czyli wtedy gdy optymalizacja wydaje się komuś pożądana? ;)

> A nadawałbym się? ;P

zapytałem tylko co uważasz za sedno :)

35. Data: 2007-07-29 03:46:56

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Fri, 27 Jul 2007 21:32:41 +0200, Sky napisze

> cóż, rzeczywiście dysponujesz tylko stereotypami... ;)

Czyżbyś odczuwał też chęć ucieczki przed wiedzą
o własnym naturalnym osobniczym [nieuniknionym] podleganiu zjawisku
ulegania "stereotypom" grup -do jakich mocą osobistych
[acz niekoniecznie do końca uświadomionych] wyborów- należysz? ;)
Masz bardzo mocną chęć podkreslania swojej
niezwykłości i niepowtarzalności? ;P
Na ile mocną? ;)))

> czyli wtedy gdy optymalizacja wydaje się komuś pożądana? ;)

Samo "porządanie" [chciejstwo] to byłby mocno niewystarczający powód ;)
Chodzi o przewidywaną prognozę zysków i strat
[co też zresztą samo w sobie jest gdybaniem ;) ]

> zapytałem tylko co uważasz za sedno :)

a ja zapytałem czy to co w ramach pytania
zasugerowałeś jako odpowiedź
ci do mnie pasuje ;)
Więc pasuje? ;P

36. Data: 2007-07-29 13:45:07

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Jul 2007 05:46:56 +0200, Sky napisze

> [...]
> osobniczym [nieuniknionym] podleganiu zjawisku ulegania "stereotypom"
> grup -do jakich mocą osobistych [acz niekoniecznie do końca

samo należenie bez utożsamiania się niczego nie implikuje

> Masz bardzo mocną chęć podkreslania swojej niezwykłości i
> niepowtarzalności? ;P Na ile mocną? ;)))

nie mam narzędzi pomiarowych

> Samo "porządanie" [chciejstwo] to byłby mocno niewystarczający powód ;)
> Chodzi o przewidywaną prognozę zysków i strat [co też zresztą samo w
> sobie jest gdybaniem ;) ]

rozumiem że Tobie chodzi, analizę co to oznacza zostawiam
w Twojej gestii, jak myślę jesteś dość kompetentny

> a ja zapytałem czy to co w ramach pytania zasugerowałeś
> jako odpowiedź ci do mnie pasuje ;)
> Więc pasuje? ;P

niepotrzebnie się doszukujesz jakiejś złożonej relacji,
po prostu cofnąłem się do swojej pierwszej wypowiedzi

37. Data: 2007-08-05 21:43:45

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sun, 29 Jul 2007 05:46:56 +0200, Sky napisze

> samo należenie bez utożsamiania się niczego nie implikuje

jakżeś wlazł między wrony
i tak kraczesz jak i one ;)
z kim przestajesz...itd :)

negujesz mądrość ludową? ;D

> nie mam narzędzi pomiarowych

Masz masz ;)
Wiśniewski jest dobrym odniesieniem ;P

> rozumiem że Tobie chodzi, analizę co to oznacza zostawiam
> w Twojej gestii, jak myślę jesteś dość kompetentny

jesteś przesadnie ostrożny ;P

> niepotrzebnie się doszukujesz jakiejś złożonej relacji,
> po prostu cofnąłem się do swojej pierwszej wypowiedzi

a ja po prostu chcę wiedzieć co o mnie myslisz w temacie
ot czy po prostu oceny innych masz zbieżne z ich o sobie
czy niekoniecznie...
co ci szkodzi -masz 50% szans! ;)))

38. Data: 2007-08-05 23:34:10

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Aug 2007 23:43:45 +0200, Sky napisze

> jakżeś wlazł między wrony
> i tak kraczesz jak i one ;)
> z kim przestajesz...itd :)
>
> negujesz mądrość ludową? ;D

a przeprowadziles dowod tych twierdzeń? :)

> Masz masz ;)
> Wiśniewski jest dobrym odniesieniem ;P

nie ogladam tv, ale o ile sie orientuje nie mam szans

> jesteś przesadnie ostrożny ;P

zwracam jedynie uwage, ze to tylko perswazja

> a ja po prostu chcę wiedzieć co o mnie myslisz w temacie ot czy po
> prostu oceny innych masz zbieżne z ich o sobie czy niekoniecznie...
> co ci szkodzi -masz 50% szans! ;)))

czy mozesz przystepniej sformulowac to pytanie? :)

39. Data: 2007-08-10 21:33:51

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sun, 05 Aug 2007 23:43:45 +0200, Sky napisze

> a przeprowadziles dowod tych twierdzeń? :)

życiowych mam na pęczki ;)

> nie ogladam tv, ale o ile sie orientuje nie mam szans

każdy ma ;)

> czy mozesz przystepniej sformulowac to pytanie? :)

a móglbyś napisać czego nie rozumiesz? ;)

40. Data: 2007-08-14 14:24:42

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Aug 2007 23:33:51 +0200, Sky napisze

> życiowych mam na pęczki ;)

to znaczy tylko tyle że łatwiej albo wygodniej krakać

> każdy ma ;)

nie każdemu zależy

> a móglbyś napisać czego nie rozumiesz? ;)

właściwie wolę myśleć o sobie...

szef stara sie wszystkich sklocic?
DO TAKICH JEDNYCH...
Mój Manifest Lipcowy