Ciekawostka

171. Data: 2012-10-05 11:30:31

Temat: Re: Ciekawostka
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 13:07, Ikselka pisze:

> Anienie, TY wyraźnie, bo na przekór mnie, deklarowałaś wiarę w solidarność
> kobiecą, która podobno negatywnym sojuszem nie ejst (podobno, bo ja jej nie
> spotkałam, to Ty deklarujesz, że ciągle masz z nią do czynienia w
> odróżneiniu ode mnie) :->

Przecież to, że wierzę w pozytywną solidarność, nie znaczy, że nie
wierzę w tę negatywną jej formę. Coś chyba z logiką u Ciebie szwankuje.

> Twierdzili, że się nie imają solidarności kobiecej (vide jak wyżej), bo jej
> po prostu Nie Ma.

A jak zwykle punkt widzenia zależy od tego, z KIM i KTO ma skłonności
owe sojusze zawierać. Inaczej mówiąc - z autopsji.

Ewa

172. Data: 2012-10-05 11:31:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 13:08, Ikselka pisze:

> I to wszystko? - no to współczuję.

A czegóż to mi tak współczujesz?

Ewa

173. Data: 2012-10-05 11:33:19

Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 12:58, medea pisze:

> [...]
> stopniu) wzmacniająco. I tu raczej nie chodzi o wartości, a o
> zaspokojenie potrzeby - przynależności, socjalizacji, czy jak tam zwał.

I co wzmacnia w tym konkretnym przypadku?
Powód (w tutejszej nomenklaturze chyba kojarzony jako wartości) z
jakiego ten ktoś jest samotny?

174. Data: 2012-10-05 11:36:09

Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 13:02, Ikselka pisze:

> Osobiste. Nie wszystko jest na sprzedaż.

Nie pamiętam, żebym chciał coś od Ciebie kupić.
Wartości tak osobiste, że aż wstydliwe?
Bo o pozostałych sprawach wypowiadasz się raczej dość otwarcie i bez
skrępowania.

175. Data: 2012-10-05 11:46:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 13:33, Größe pisze:

> I co wzmacnia w tym konkretnym przypadku?

Osobę.

> Powód (w tutejszej nomenklaturze chyba kojarzony jako wartości) z
> jakiego ten ktoś jest samotny?

Powód nie jest wartością sam w sobie (choć może przy okazji nią być),
jest raczej potrzebą.

Ewa

176. Data: 2012-10-05 12:22:06

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

żadnych sojuszników nie potrzebuje i obie was mam
wirtualnie w najgłębszym poważaniu w oparciu o to co tu tworzycie od lat
i że nie umiecie sie tym znudzić. ale
gdybym już to prędzej z nią niż z tobą. ona, jest
najbardziej denerwującym usenetowiczem ale *jest sobą*a ty, najbardziej
pragnącym jej dorównać i to właśnie jest żałosne.

a poza tym spadaj już, bo przynudzasz

nie pisz juz o mnie i do mnie, lepiej zajmij sie
czymś pożytecznym. może poświeć wiecej czasu dla swojej rodziny.

no chyba, że to pisanie o mnie czy do mnie to jekies
natręctwo- to już nic nie poradzę ;)

eot

--
"Twe ekstremalne imponderabilia egzemplifikują w mym ego dyrambiczną
akronimiczność w aspekcie gnostycznym"

177. Data: 2012-10-05 12:23:39

Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 13:46, medea pisze:

> Osobę.

> Powód nie jest wartością sam w sobie (choć może przy okazji nią być),
> jest raczej potrzebą.
>
> Ewa

A potem potrzeba rodzi kolejny powód i cały cykl zaczyna się od nowa ale
odnowa ma już swoją wartość ustaloną dla każdego cyklu.

178. Data: 2012-10-05 12:30:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Oct 2012 13:36:09 +0200, Größe napisał(a):

> Nie pamiętam, żebym chciał coś od Ciebie kupić.
> Wartości tak osobiste, że aż wstydliwe?
> Bo o pozostałych sprawach wypowiadasz się raczej dość otwarcie i bez
> skrępowania.

O swoich - owszem.
(by XL)

179. Data: 2012-10-05 20:18:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 14:22, ISKA pisze:
> [...]
> czymś pożytecznym. może poświeć wiecej czasu dla swojej rodziny.
>
> no chyba, że to pisanie o mnie czy do mnie to jekies

Oj, już dawno nikt tak mną znudzony tyle do mnie nie napisał. Ale
widocznie potrzebujesz gdzieś wyrzucić te swoje projekcje, więc niech Ci
wyjdą na zdrowie. :)

Ewa

180. Data: 2012-10-05 20:20:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 14:23, Größe pisze:

> A potem potrzeba rodzi kolejny powód i cały cykl zaczyna się od nowa
> ale odnowa ma już swoją wartość ustaloną dla każdego cyklu.

Chyba nie mówimy tym samym językiem.

Ewa

Indeks ksiąg zakazanych
Prośba...