Ciekawy sondażyk typu "co by było, gdyby"

1. Data: 2009-03-26 14:11:57

Temat: Ciekawy sondażyk typu "co by było, gdyby"
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

http://bi.gazeta.pl/im/8/6426/m6426868.jpg

2. Data: 2009-03-26 14:23:00

Temat: Re: Ciekawy sondażyk typu "co by było, gdyby"
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> http://bi.gazeta.pl/im/8/6426/m6426868.jpg

on jest o tyle ciekawy, że pokazuje jak sympatia dla lidera wpływa na
gdybanie respondentów.
imho generalnie debilizm.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

3. Data: 2009-03-26 14:50:08

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <s...@l...po> wrote in message news:gqg2fi$dj3$1@news3.onet...

Ktora konkretnie informacja jest ciekawa?
Duch

4. Data: 2009-03-26 15:02:32

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com>
gqg4mu$53u$...@n...dialog.net.pl

> "Saulo" <s...@l...po> wrote in message
> Ktora konkretnie informacja jest ciekawa?
> Duch

Duży wpływ Ziobry (którego ja akurat niespecjalnie doceniam) i ogromny
wpływ Cimoszewicza i jednoczenia (nie wiadomo niestety, którego czynnika
bardziej) na deklarowane poparcie dla lewicy.

Saulo

5. Data: 2009-03-26 16:58:53

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <s...@l...po> wrote in message news:gqg5ec$m42$1@news3.onet...

> Duży wpływ Ziobry (którego ja akurat niespecjalnie doceniam)

Moze wplyw Ziobry a moze straszenie Jarkiem, ktory zostal zochydzony.
To tez jest sposob, przed wyborami nagle nastapi zmiana i partia zyska.

> wpływ Cimoszewicza i jednoczenia (nie wiadomo niestety, którego czynnika
> bardziej) na deklarowane poparcie dla lewicy.

W SLD jest kilka scierajacych sie nurtów. Nurt Cimoszewicza jest mocno
popierany
przez srodowisko Wyborczej/Agory - bardzo popierali go w wyscigach do
prezydentury,
zaminim nie wybuchnela afera z jakas panienką.... moze pamietasz...

Tak wiec nie dziwie sie ze Cimoszewicz jest tak wysoko w sondazu na
zlecenie Wyborczej :)
Wiec dziwi ten skok dla SLD, ale przestaje dziwic gdy sie zobaczy w jakiej
to gazecie.

Bo przeciez nic nie wskazuje na to zeby wyborcy jakos specjalnie go kochali.
Teraz niektorzy go pokachaja bo w sondazach znalazl sie wysoko :)
I tak sie kreci polityką :))

-----
Ten sondaz daje SLD 6%. Nie wiem ile w tym prawdy, ale agresywna polityka
Napieralskiego sie nie sprawdza. Wiec tak czy siak kolejna zmiana pewnie
bedzie.

Pozdr,
Duch

6. Data: 2009-03-26 23:56:25

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.03.2009 Duch <n...@n...com> napisał/a:

> Ktora konkretnie informacja jest ciekawa?

To niestety ostatnio normalne tutaj że się wrzuca tylko linka w post bez
żadnego opisu. :/
--
Relpp

7. Data: 2009-03-27 14:45:44

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo; <gqg2fi$dj3$1@news3.onet> :

> http://bi.gazeta.pl/im/8/6426/m6426868.jpg

Jakby co, to nazwisko Schetyna gdzieś mi się o uszy obiło, ale jakoś nie
potrafię określić kim ten człowiek jest. Więc wynik pierwszego sondażu
nie jestdziwny, jeżeli więcej osób ma tak, jak ja. ;>

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

8. Data: 2009-03-27 14:55:24

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com>
gqgc8a$asd$...@n...dialog.net.pl

[...]
> Moze wplyw Ziobry a moze straszenie Jarkiem, ktory zostal zochydzony.

A Ziobro nie został zochędzony?
Widocznie niewystarczająco ;D

> To tez jest sposob, przed wyborami nagle nastapi zmiana i partia
> zyska.

Żadna zmiana nie nastąpi. No chyba że Jarek upodobni się do Ziobry,
hm... :)

[...]
> Tak wiec nie dziwie sie ze Cimoszewicz jest tak wysoko w sondazu na
> zlecenie Wyborczej :)

Jasne, jasne :)

[...]
> Bo przeciez nic nie wskazuje na to zeby wyborcy jakos specjalnie go
> kochali.

Wydaje mi się, że dość go lubią.
Hm, nawet ja, który nigdy na Lewicę na głosowałem :)
Chyba mógłbym zagłosować na niego w prezydenckich.

> Teraz niektorzy go pokachaja bo w sondazach znalazl sie
> wysoko :)

Jasne, jasne :)

> Ten sondaz daje SLD 6%.
[...]

I wszystkie od 3-4 lat mniej więcej tyle dają.

Saulo

9. Data: 2009-03-27 14:57:21

Temat: Re: Ciekawy sondaĹźyk typu "co by byĹ?o, gdyby"
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl>
gqiotb$12$...@a...news.neostrada.pl

> Saulo; <gqg2fi$dj3$1@news3.onet> :

> Jakby co, to nazwisko Schetyna gdzieś mi się o uszy obiło, ale jakoś
> nie potrafię określić kim ten człowiek jest.

Żelazną rękawicą Tuska. Kibicem i piłkarzem.
A i tak - wicepremierem i ministrem spraw wewnętrznych i brutalnych.

[...]

Saulo

10. Data: 2009-03-27 15:08:16

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po>
gqipd4$mio$...@n...onet

[...]
> Wydaje mi się, że dość go lubią.
[...]

A już na tle niepoważnych: Napierała, Olejnego, Oleksego, Millejra,
Acida Filipińskiego wypada wręcz rewelacyjnie.

Saulo

Dostałam smsa
Ważne dla kobiet albo siekiera się w kieszeni otwiera.
psychologia na codzień
www.OCD.pl
jeszcze o gumkach