Ciemny burgul,

1. Data: 2006-03-04 14:09:29

Temat: Ciemny burgul,
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poniewaz kiedys smakowal mi jasny bulgur, wiec ostatnio se kupilem
trzy rodzaju bulguru: ciemny, znow jasny i drobny. Drobny jest podobny
do kuskusu i dobry. Problem jest natomiast z tym ciemnym. Podczas
gotowania strasznie smierdzi - w koncu go przeplukalem i kontynuowalem
gotowanie na swizej wodzie. Smakuje zas tak sobie. Jakies rady co z
tym zrobic?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

2. Data: 2006-03-06 08:11:34

Temat: Re: Ciemny burgul,
Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.removeX>
napisal w wiadomosci news:637j025m20bgg8dt25r1q0eab0t54gq0sf@4ax.com...
> [...]
> gotowania strasznie smierdzi - w koncu go przeplukalem i kontynuowalem
> gotowanie na swizej wodzie. Smakuje zas tak sobie. Jakies rady co z

Co to jest burgul?
Pozdrawiam - Agnieszka

Z Czech przywiozłem - co to wie ktoś może?
witam goraco po przerwie:))
makaron szpinakowy <=> Gluhwein
Skórka od chleba
[szukam] przepisy bezglutenowe