Ciężkie POWIEKI , coraz gorszy wzrok,WYSYCHAJĄCE oczy?

11. Data: 2003-03-17 18:24:16

Temat: Re: Ciężkie POWIEKI , coraz gorszy wzrok,WYSYCHAJĄCE oczy?
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja osobiscie polecam ARTELAC, kosztuje okolo 10 zeta, ale jest IMHO o
wiele
> lepszy.
>
> /havelock

Tez jest ok, ja generalnie zaczynam leczenie od najslabszych i najtanszych
kropli:-)

casus

12. Data: 2003-03-17 18:25:37

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak przy okazji spytam: co to znaczy, ze masz 'ciezkie powieki'? Rano
> wszystko jest w porzadku, a z uplywem godzin problem narasta? Czy po
> wypoczynku ustepuje? Czy zdarza Ci sie podwojne widzenie? Jakies inne
> objawy - trudnosci w polykaniu, szybkim mowieniu?
> Czy jesli teraz, kiedy 'wszystko jest wporzo' mozesz bez problemu mrugac
> szybko powiekami, czy tez szybko sie mecza?
> Czy zauwazyles, zebys ostatnio szybciej sie meczyl?
> Czy po lacrimalu problem ustapil?
> pzdr
> W.

Sluszna uwaga - czekamy jak oczy reaguja po sztucznych lzach.....
co do reszty - mysle, ze jezeli ktorenkolwiek objaw to nalezy pojsc do
specjalisty.

casus

13. Data: 2003-03-18 22:43:45

Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

> Tak przy okazji spytam: co to znaczy, ze masz 'ciezkie powieki'? Rano
> wszystko jest w porzadku, a z uplywem godzin problem narasta?
tak cos jakby od zmeczenia

> Czy po
> wypoczynku ustepuje?
po snie w nocy( zdaza sie ze nie)

>Czy zdarza Ci sie podwojne widzenie?
gdybys ie zastanowic to jak wlasnie sa te ciezkie powieki to b.lekko "cos
jestnietak"
>Jakies inne
> objawy - trudnosci w polykaniu, szybkim mowieniu?
w sumie kiedys mialem logopedyczne problemy,teraz niekiedy sa niekiedy niema
> Czy jesli teraz, kiedy 'wszystko jest wporzo' mozesz bez problemu mrugac
> szybko powiekami, czy tez szybko sie mecza?
moge i sie nie mecza
> Czy zauwazyles, zebys ostatnio szybciej sie meczyl?
raczej nie
> Czy po lacrimalu problem ustapil?
wstyd misie przyznac ale niemialem czasukupic ,jutro kupie i sprawdze pod
wieczor

> pzdr
> W.
ja tez pozdrawiam idz dzieki za odzew
napisze jutro jak po kropelkach

14. Data: 2003-03-18 22:46:24

Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

tak po namysle i pomachaniu oczami na lewo i prawo :)
dochodze do wniosku ze te mięsnie pod powiekami są jakby "po silowni"
niewiem czy cwiczysz/cwiczyles i wiesz oco mi chodzi , robisz 3 serie na
klate np, to klata "puchnie" cos takiego czuje w ych miesniach

15. Data: 2003-03-19 00:10:41

Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

jest 1:10 i jakna "złość" wszystko w porządku:))
moze dlatego ze przez caly dzien bylem na dworze i niepatrzylem w kompa:?

dziwne toto

Szukam czegoś więcej o witaminie C
dyzplazja
Cilest czy Logest?