Cilest i inne

11. Data: 2002-08-08 15:19:54

Temat: Re: Cilest i inne
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Miśkiewicz <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> Zgłupieć można. Mojej kobiecie (młodej, zdrowej, wszelkie wyniki w normie)
> LEKARZ GINEKOLOG zalecił kilkumiesięczną przerwę w braniu Cilestu, kiedy
> dojdzie do dwóch lat brania...

Niech pan ginekolog pokaże choć jeden artykuł naukowy, który by zalecał
przerwę przy obecnie stosowanych dawkach hormonów. Oczywiście jako osoba nie
dopatrująca się wszędzie spisku Żydów, masonów i koncernów farmaceutycznych
(albo cynicznych ginekologów, do wyboru) odrzucam z góry niskie pobudki (na
prowadzeniu ciąży i leczeniu zaburzeń hormonalnych zarabia się lepiej niż
wypisywaniu recept na tabletki).

JoP

12. Data: 2002-08-08 15:20:49

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Rany boskie! Ile lat jeszcze trzeba będzie ludziom tłumaczyć, że przy
> obecnych dawkach hormonów w pigułkach - jeśli nie ma innych wskazań -
przerwy
> nie tylko nie są niezbędne, ale wręcz niewskazane?!
>
> JoP

nie wiem czy sa potzrebne czy nie. faktem pozostaje, ze po 5 latach brania
Meccilonu mam chora watrobę:( Badania robiłam co rok, podczas ostatniej
kontroli okazalo sie, ze wszytski normy w probach watrobowych mam
przekroczone:(
Ewa

13. Data: 2002-08-08 15:22:44

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Miśkiewicz" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> LEKARZ GINEKOLOG zalecił kilkumiesięczną przerwę w braniu Cilestu, kiedy

jesli dobrze pamietam to na ulotce Harmonetu na przyklad, jest napisane, ze
siedmiodniowa
comiesieczna przerwa w braniu tabletek, w ktorej nastepuje krwawienie z
odstawienie daje w skali roku
wystarczajaca przerwe, zeby nie robic dodatkowych.

Cos mi sie wydaje, ze takie kilkumiesieczne "konieczne" przerwy w braniu
doustnych srodkow antykoncepcyjnych sa bardzo klopotliwe.
W koncu po co sie bierze tabletki???

pozdrawiam
magda

p.s. nie jestem oczywiscie specjalista w tej dziedzinie, dorzucam tylko
swoje trzy grosze,bom baba.

14. Data: 2002-08-08 15:23:58

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Meccilonu
chodzi o Mercilon - przepraszam
Ewa

15. Data: 2002-08-08 15:24:46

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa <e...@p...fm> napisał(a):
> [...]
> Meccilonu mam chora watrobę:( Badania robiłam co rok, podczas ostatniej
> kontroli okazalo sie, ze wszytski normy w probach watrobowych mam

To _jest_ wskazanie do przerwania stosowania pigułek. Ale jak wszystkie
wyniki są w normie, to nie ma takiej potrzeby.

JoP

16. Data: 2002-08-08 15:54:15

Od: "Jakub Miśkiewicz" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mówię o dostępności, tylko o rejestracji. Właśnie skonsultowałem się z
ginekologiem - minipigułki z progestagenem nie są w Polsce zarejestrowane.
Pewnie miałeś na myśli import docelowy.

J.

17. Data: 2002-08-08 16:01:11

Od: "Jakub Miśkiewicz" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niech pan ginekolog pokaże choć jeden artykuł naukowy, który by zalecał
> przerwę przy obecnie stosowanych dawkach hormonów.

Z pewnością o to zapytam.

> [...]
(na
> prowadzeniu ciąży i leczeniu zaburzeń hormonalnych zarabia się lepiej niż

To dobrze, bo to członek rodziny. W żaden sposób na nas nie zarabia.

Co do pobudek, to czasem ma się takie wrażenie... Zanim moja partnerka
sięgnęła po Cilest, konsultowała się bodaj u czterech ginekologów. Każdy
mówił co innego. Nie rozumiem, być może każdego z nich odwiedzał rep
medyczny innej firmy.

W tym wszystkim najgorsze jest to, że człowiek bez wiedzy medycznej, czuje
się skołowany, kiedy idąc do kolejnego lekarza tej samej specjalności
słyszy: "Tak? Mój kolega po fachu przepisał? Hm, niedouczony."

Rosyjska ruletka :(

J.

18. Data: 2002-08-08 16:43:13

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mówię o dostępności, tylko o rejestracji. Właśnie skonsultowałem się z
> ginekologiem - minipigułki z progestagenem nie są w Polsce zarejestrowane.
> Pewnie miałeś na myśli import docelowy.

Nie, nie miałem. Cerazette. 75 ug dezogestrelu.
pozdr tolo

PS. a po lekturze kolejnych Twoich postów utwierdzam się w przekonaniu że
leczenie rodziny to nidobry pomysł. Czasem trzeba się tłumaczyć z głupot /
swoich!/

19. Data: 2002-08-08 18:40:51

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To _jest_ wskazanie do przerwania stosowania pigułek. Ale jak wszystkie
> wyniki są w normie, to nie ma takiej potrzeby.
>
> JoP

oczywiscie, natomiast moja lekarka twierdzi, ze skoro nie biore innych lekow
i odzywaiam sie w taki i nie inny sposob, to raczej tabletki sa powodem
moimch problemow
Ewa

20. Data: 2002-08-09 15:12:25

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mówię o dostępności, tylko o rejestracji. Właśnie skonsultowałem się z
> ginekologiem - minipigułki z progestagenem nie są w Polsce zarejestrowane.
> Pewnie miałeś na myśli import docelowy.

kiepskiego masz konsultanta... albo jest on wytworem Twojej wyobrazni...
Cerazette sa dostepne w aptekach od okolo 2 miesiecy w cenie ok 37 PLN za
opakowanie...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

cukrzyca ciążowa
Szczepienia
do fachowców - epilepsja, carbamazepina, alkohol
co to jest? nagly bol w nocy..
Zapalenie jądra