Ciśnienie

1. Data: 2003-01-16 21:50:30

Temat: Ciśnienie
Od: "Rafał" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama jest chora na nadcisnienie
Nie moze brac lekow bo ma astme i zawsze jak bierze leki na nadcisnienie to ja dusi
Byc moze jest uczulona na leki
Czy robia w Polsce badania na ktore leki jest sie uczulonym?
Wiecie moze ktory lek jest najlepszy na nadciesnienie (ktory mam malo skotkow
ubocznych)
Jeszcze mam jedno pytanie
Czy oplaca sie stosowac diete Kwasniewskiego?
Moja mama chciala zebym popytal co nieco w internecie bo nie wie czy ja stosowac
Za odpowiedz z gorki dziekuje
Rafal

2. Data: 2003-01-16 22:39:46

Temat: Re: Ciśnienie
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Jan 2003, Rafał wrote:

> Moja mama jest chora na nadcisnienie
> Nie moze brac lekow bo ma astme i zawsze jak bierze leki na nadcisnienie to ja dusi
> Byc moze jest uczulona na leki

napisz jakie leki na nadcisnienie bierze

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-01-17 09:11:34

Od: "d.v." <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byc moze jest uczulona na leki
Czy robia w Polsce badania na ktore leki jest sie uczulonym?

Tak w przychodniach - (alergicznych). A po za tym byc może że lekarz
popełnił błąd i przepisał nieodpowiednie leki albo też przepisał błędny
zestaw leków, które się wzajemnie wykluczją!!!!! -

Wiecie moze ktory lek jest najlepszy na nadciesnienie (ktory mam malo
skotkow ubocznych)

Jeszcze mam jedno pytanie
Czy oplaca sie stosowac diete Kwasniewskiego?

Poczytaj co zawiera dieta Pana Kwaśniewskiego i poczytaj troche artykułów
(znajdziesz w archiwach rzeczpospolitej, wyborczej) - jakie tragedie się
działy po stosowaniu tej "cudownej " diety.

Oczy w potrzebie!
hej lekarze-
Slask/K-ce - dobry chirurg szczekowy/dent. ?
Figówka gronkowcowa
Badanie plynu mozgowo-rdzeniowego