Ciśnienie

1. Data: 2005-11-25 10:06:49

Temat: Ciśnienie
Od: "Jaga" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam problem z ciśnieniem krwi, tzn. mam za wysokie dolne np. 130/105, mam 26
lat, nie wiem co jest przyczyna tego, dodatkowo mnie to martwi ponieważ
choruję na zaburzenia rytmu serca ( po zabiegu ostatnim już nie mam ),
lekarz kazał mi iść do endokrynologa zrobić badania, wydałam majątek
zrobiłam i podobno wszystko os tej strony ok, a ja mam kłopoty nadal, rano
mam bardzo niskie 90/60 a potem cały dzień rośnie, mam bóle głowy, czuje
rozpieranie w głowie itd. masakra, brałam już Inhibace, Prestarium i cos tam
jeszcze i nie obniżałay mi ciśnienia, nie wiem co mam już robić, może ktoś
mógłby mi polecić jakiegos dobrego specjalistę z dolnegośląska ( Wroclaw ),
za wsztkie porady będę bardzo wdzięczna!
Aga