Ciśnienie - pytanie

1. Data: 2005-03-09 21:52:49

Temat: Ciśnienie - pytanie
Od: "Stefcio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie ciśnienie powinien mieć zdrowy człowiek w średnim wieku i jak bada się
ciśnienie ? Ciekawi mnie to więc sorki za lamerskie pytanie :]

pozdrawiam
Stefcio

2. Data: 2005-03-09 22:03:45

Temat: Re: Ciśnienie - pytanie
Od: "mayorbien" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie ciśnienie powinien mieć zdrowy człowiek w średnim wieku i jak bada
> się
> ciśnienie ? Ciekawi mnie to więc sorki za lamerskie pytanie :]

Prawidłowe ciśnienie powinno wynosić około 120/80 a mierzy się je za pomocą
ciśnieniomierza.

3. Data: 2005-03-10 17:09:11

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Prawidłowe ciśnienie powinno wynosić około 120/80 a mierzy się je za pomocą
> ciśnieniomierza.
> Pozdrawiam

A jak się mierzy ciśnienie u człowieka za pomocą ciśnieniomierza ??

pozdr.

4. Data: 2005-03-10 22:45:01

Od: "Magdda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

www.nadcisnienie.pl

5. Data: 2005-03-11 07:22:25

Temat: Odp: Ciśnienie - pytanie
Od: "looca" <l...@p...precz.ze.spamem.fm> szukaj wiadomości tego autora

A jak się mierzy ciśnienie u człowieka za pomocą ciśnieniomierza ??

Więc jeżeli masz taki elektroniczny to problem z głowy - zakładasz opaske
i włączasz przysisk i mierzy:))
Jeśli masz standardowy cisnieniomierz to juz troche inna procedura.
Zakładasz opaskę powyżej łokcia na lewej ręce(niby mozna na obu ale na
lewej lepiej)tak aby dwa przewody tzn od wskażnika i pompki były na
środku zgięcia. Wsuwasz na zgięcie stetoskop i pompujesz zakręconą popmką
do około 220 - 230 i powoli zaczynasz odkręcać pompkę i nasłuchujesz w
stetoskopie pierwszego uderzenia tzn. napływu krwi do żył (to bedzie
cisnienie górne) i słyszysz nastepnie tak jakby serce biło i ostatnie
uderzenie serca w stetoskopie to ciśnienie dolne i to cała
filozofia.Najlepiej kilka razy sobie to przecwiczyć ale nie jest to nic
trudnego.
Pozdrawiam
Looca

6. Data: 2005-03-11 15:19:36

Od: "Stefcio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uderzenie serca w stetoskopie to ciśnienie dolne i to cała
> filozofia.Najlepiej kilka razy sobie to przecwiczyć ale nie jest to nic

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. naświetliły mi one bardzo sprawę :D

Kreatyna
Owłosienie po ściągnięciu gipsu.
informacje o miedzi ....
Rezonans