Ciśnienie w instalacji centralnego ogrzewania

1. Data: 2005-11-17 14:38:07

Temat: Ciśnienie w instalacji centralnego ogrzewania
Od: "madkiw" <m...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam takie pytanko, jakie powinno być ciśnienie w instalacji
centralnego ogrzewania ? Dostaliśmy w lokalu po porzednich właścicielach
piec elektryczny i się tak właśnie zastanawiam ile powinno być. Jest co
prawda instrukcja w której jest napisane że ciśnienie powinno być 0,1
MPa a ja licznik mam w barach jak to przeliczyć ? W tej chwili jest
jakieś 1,5 bara, nie za dużo ?
Kocioł to jakiś Kospel EPCO.IA-12

Dzięki za ewentualne odpowiedzi i pozdrawiam :) Madkiw

2. Data: 2005-11-17 19:11:07

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madkiw" <m...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> prawda instrukcja w której jest napisane że ciśnienie powinno być 0,1
> MPa a ja licznik mam w barach jak to przeliczyć ? W tej chwili jest

W mojej instalacji na manometrze jest pomalowany na zielono zakres od 1,5 do
2,5 bara. I mniej więcej utrzymuję ciśnienie w połowie czyli ok. 2 barów.

3. Data: 2005-11-18 08:39:46

Od: "Marcin" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakieś 1,5 bara, nie za dużo ?
> Kocioł to jakiś Kospel EPCO.IA-12
>
> Dzięki za ewentualne odpowiedzi i pozdrawiam :) Madkiw

1,5 Bara jest OK tak trzymać

pozdrawiam
Marcin@kospel

4. Data: 2005-11-18 11:24:36