Citrosept - uwaga naoszustów w Czechach!!!

1. Data: 2003-03-13 09:50:32

Temat: Citrosept - uwaga naoszustów w Czechach!!!
Od: "Ela" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale dałam się nabrać!
Niedawno wracając z Czech samochodem kupiłam Citrosept w przygranicznym
sklepie nastawionym na Polaków- konkretnie na przejściu Zlate Hory -
Konradów . Preparat jest produkcji czeskiej z adresem producenta "RTJ group,
s.r.o. Na Siroke 690, Senov, CZ".
Miałam świadomość , że nie jest to oryginał - skusił mnie skład tj. 33%
ekstrakt z pestek grejpfruta no i cena o połowę niższa niż w kraju.
Sądziałam , że Czesi też potrafią już produkować ten wyciąg ,więć nie ma
sensu przepłacać.
Po przeczytaniu ulotki oraz innych dostępnych informacji na temat stosowania
Citroseptu rozpoczęłam "kurację" - najpierw po 5 kropli na szklankę soku
pomarańczowego.
Nie czułam goryczy ale sądziłam że może jest to spowodowane moim upodobaniem
do cytrusów.
Dzisiaj z ciekawości postanowiłam spróbować jak smakuje to "cudo" w większym
stężeniu - rozpuściłam 5 kropli w małej ilości wody i nie poczułam niczego!
Po prostu woda z dodatkiem oleju!
Ciekawe ilu naszych rodaków też dało się nabrać? Może nawet twierdzą , że im
pomogło (efekt placebo) ?
Jednym słowem chamskie oszustwo i to w ramach legalnej sprzedaży w sklepie!

2. Data: 2003-03-13 12:13:02

Temat: Re: Citrosept - uwaga naoszustów w Czechach!!!
Od: Seva <n...@p...do.stopki.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela <e...@N...gazeta.pl> napisał(a) w wiadomości

> Po prostu woda z dodatkiem oleju!

Ile kosztuje?

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl

3. Data: 2003-03-13 13:19:07

Temat: Re: Re: Citrosept - uwaga naoszustów w Czechach!!!
Od: "Ela" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-03-13 16:38:36

Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
im
> pomogło (efekt placebo) ?
> Jednym słowem chamskie oszustwo i to w ramach legalnej sprzedaży w

Hmm, ja tez niedawno kupilam ten preparat od znajomego, który przywozi go
z Czech. Po Twoim poscie sprawdzilam: producent się zgadza irównież jest 33%
ekstrat z grejfruta. Ale w smaku jest naprawdę gorzki, nawet rozcieńczając
go w pół szklanki soku czuć ten charakterystyczny smak. Mam nadzieję ze to
nie jest podróbka.

5. Data: 2003-03-14 08:16:42

Od: "iza" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przygranicznym
> sklepie nastawionym na Polaków- konkretnie na przejściu Zlate

[...]

Elu, nastepnym razem bedac w Czechach wstap po prostu do czeskiej
APTEKI, nie zawracaj sobie glowy budami przy przejsciu granicznym.
Pol roku temu obkupilam sie w Citrosept w buteleczkach 10 ml (33%) po
130 Kc. (= ok. 13 zl).
Druga sprawa - w naszych aptekach pojawil sie preparat o identycznym
skladzie chemicznym o nazwie Citrogrep. Znacznie tanszy od slynnego
Citroseptu, tylko z tego co mi wiadomo, nie w kazdej aptece mozna go
dostac.

pozdrawiam
Iza

6. Data: 2003-03-14 09:54:34

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skladzie chemicznym o nazwie Citrogrep. Znacznie tanszy od slynnego
> Citroseptu, tylko z tego co mi wiadomo, nie w kazdej aptece mozna go

Po kolejnym poscie zaciekawil mnie ten produkt - jakie jest dzialanie
citroseptu / citrogrepu?

Pozdr
Kafka

7. Data: 2003-03-14 10:21:23

Od: "iza" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał:

> Po kolejnym poscie zaciekawil mnie ten produkt - jakie jest
dzialanie
> citroseptu / citrogrepu?

Ja stosuje wylacznie profilaktycznie - wyciag z pestek grapefruita ma
dzialanie antyseptyczne, pomaga zwalczac drobne infekcje wirusowe i
bakteryjne.
Tak wiec zapobiegawczo: przeciw katarom (chyba dziala, katar sie mnie
nie ima) i kosmetycznie (dziala na 100% - piekna skora).

Zajrzyj tu prosze:
http://www.chudzik.com.pl/citrosept/
http://www.greposept.pl/

(te strony maja charakter komercyjny)

Dodam jeszcze, ze wyciag z pestek grapefruita stosuja gabinety
colonoterapii (higieny jelita grubego) do dezynfekcji okreznicy.
Kazdy kiepsko odzywiajacy sie czlek, a zwlaszcza ci, ktorzy
naduzywaja cukru i bialej maki, moga spodziewac sie, ze maja w swych
jelitach prawdziwa "pieczarkarnie". Podobno wyciag, o ktorym mowa,
pomaga pozbyc sie wszelkiej masci grzybic wewnetrznych, ale moze jest
to wylacznie pobozne zyczenie.

pozdr, Iza

8. Data: 2003-03-14 11:22:37

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jelitach prawdziwa "pieczarkarnie". Podobno wyciag, o ktorym mowa,
> pomaga pozbyc sie wszelkiej masci grzybic wewnetrznych, ale moze jest

nie zdawalem sobie sprawy ze jest taka galaz biznesu. ;-)
190zl za wizyte (wroclaw)?

musta

9. Data: 2003-03-14 12:16:22

Od: "iza" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał:

> nie zdawalem sobie sprawy ze jest taka galaz biznesu. ;-)
> 190zl za wizyte (wroclaw)?

Drogo jak cholera, to fakt :-))))
We Wroclawiu są bodaj 2, może 3 gabinety kolonoterapii i z tego co
wiem, bardzo dobrze "przędą".
W sumie - niezly pomysl na biznes.

pozdrawiam, Iza

10. Data: 2003-03-16 13:00:56

Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak przy okazji, czy ktoś może wie czy Citrosept można podawać małym
dzieciom. Na ulotce (tej czeskiej) jest napisane ze nie jest to produkt
przeznaczony dla dzieci, a na stronie citroseptu www.citrosept.com.pl piszą,
że można go również podawać dzieciom. Więc jak to jest? Czy ktoś może się
orientuje?

Elwira

survival cd - propozycja do stron o MM
nowy grubasek