Co diabły i Diabły powinny zrozumieć

1. Data: 2019-06-22 06:08:39

Temat: Co diabły i Diabły powinny zrozumieć
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Wszystko oki. "Róbta co chceta"
Wasza wspaniała recepta nigdy się nie sprawdzi.

Bo jest takie coś, jak dusza, a gdyby nie było,
jest takie coś jak Wy?

Ojej!sorki! To przecież tekst demoniczny.
JAKŻE mógłbym się pomylić?

Dałem, i dopóki istnieję wam wszystkim, możliwość powracania do Boga.
Naprawdę nikt inny już tej możliwości wam nie będzie w stanie dać,
choć jeśli Bóg inaczej postanowi nie będę się z Nim sprzeczał, jak i ON
też doskonale to wszystko rozumie.

Jednakże bardzo wątpliwe, żeby ktoś tak samo bardzo pokochał
i rozumiał Boga, jak też was, na swoją możliwość, rozumiał i kochał.

jacek

2. Data: 2019-06-22 10:38:34

Temat: Re: Co diabły i Diabły powinny zrozumieć
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2019 o 06:08, j...@o...pl pisze:
> [...]
>
> Jednakże bardzo wątpliwe, żeby ktoś tak samo bardzo pokochał
> i rozumiał Boga, jak też was, na swoją możliwość, rozumiał i kochał.

A nie pomyślałeś że Stwórca w swojej dobroci chciał na ile to tylko
możliwe dać nam możliwość uprzyjemniania okresu wegetacyjnego? Może
dlatego wyposażył nas w receptory do czerpania przyjemności z bodźców
które także dla nas stworzył? Tymczasem niektórzy ludzie w swojej
głupocie uważają że korzystanie z tego w co jesteśmy wyposażeni to coś
co obraża Boga. Piszesz o rozumieniu intencji Boga, tymczasem optujesz
za sprzeciwem wobec Jego zamiarów.

3. Data: 2019-07-09 03:47:08

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 22 czerwca 2019 10:38:35 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> A nie pomyślałeś że Stwórca w swojej dobroci chciał na ile to tylko
> możliwe dać nam możliwość uprzyjemniania okresu wegetacyjnego?

pisałem to demonom i ludziom przez nie oopanowanym, nie zauważyłeś?

> [...]
> które także dla nas stworzył? Tymczasem niektórzy ludzie w swojej
> głupocie uważają że korzystanie z tego w co jesteśmy wyposażeni to coś

żaden wasz obopólnie "uzgodniony" seks nie obraża Boga.

>Piszesz o rozumieniu intencji Boga, tymczasem optujesz
> za sprzeciwem wobec Jego zamiarów.

Intencje Boga są zawsze dobre, zamiary zresztą też, bo jest to jednoznaczne.
Reasumując: w twoim podsumowaniu mnie tkwi sprzeczność, toteż nie da się do tego
odnieść.

pozdrawiam,
jacek

4. Data: 2019-07-14 11:26:24

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.07.2019 o 03:47, j...@o...pl pisze:

> pisałem to demonom i ludziom przez nie oopanowanym, nie zauważyłeś?

Nie, ja to odebrałem jako przytyk dla ludzi którzy znajdują upodobania w
znajdowaniu rozkoszy jakie może dawać życie.

> żaden wasz obopólnie "uzgodniony" seks nie obraża Boga.

Nie chodzi tylko o seks, ale jeżeli już o tym wspomniałeś to dlaczego
dla tzw ludzi wiary kobieta która nie jest dziewicą jest postrzegana
jako "nieczysta"?

> [...]
> Reasumując: w twoim podsumowaniu mnie tkwi sprzeczność, toteż nie da się do tego

A więc - dlaczego nie - "Róbta co chceta"?

5. Data: 2019-07-15 06:05:09

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 lipca 2019 11:26:21 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> Nie, ja to odebrałem jako przytyk dla ludzi którzy znajdują upodobania w
> znajdowaniu rozkoszy jakie może dawać życie.

Bo był to też przytyk dla sybarytów, co jest tożsame z opanowaniem,
o którym pisałem.

> Nie chodzi tylko o seks, ale jeżeli już o tym wspomniałeś to dlaczego
> dla tzw ludzi wiary kobieta która nie jest dziewicą jest postrzegana
> jako "nieczysta"?

Nie, nie jest nieczysta, ale osobiście wolałbym żenić się z dziewicą.
Aby zrozumieć Miłość, trzeba przeżyć parę lat; wówczas wiesz, że pozwoliłbyś
bez urazy swojej żonie pokochać się z kimś innym, skoro sprawiłoby jej to
przyjemność.
Niestety nie wiem jakie to miałoby obopólne skutki, bo dzięki Bogu mam taką żonę,
która jest bardzo tradycyjna sama z siebie i głęboko wierząca, choć nie zawsze
słusznie;
tzn. patrzy bardziej, podobnie jak Kościół, na tradycje wiary, aniżeli na jej istotę.

> A więc - dlaczego nie - "Róbta co chceta"?

Dlatego, że za ,,mata tableta i róbta co chceta" nie da się ludzi kupić, by łupić.
Dlatego, że ,,róbta co chceta" nie przystaje do przypadku np. mojej szanownej
małżonki,
ani szeregu innych niewiast, które facetom takie przyjemności miałby za złe.
Dlatego, że Jak Oś ewolucja wraz z Bogiem dała błony dziewicze kobietom,
a nie nam, i to trzeba rozumieć, jeśli ktoś chce zrozumieć proste różnice i
prawidłowości.
Dlatego, że Ty być może masz już taką Miłość, która dopuszcza daleko idące
poświęcenie,
które wówczas całkiem poświęceniem siebie dla kogoś nie jest, ale inni tego nie mają,
więc choćbyś dał swoje przyzwolenie, to dana osoba nigdy z tego nie skorzysta,
bo byłaby to dla niej, według jej zapatrywań, tragedia jej osobowości i nawet może
dobrze,
że tak jest.
To wszystko trzeba wziąć - jednocześnie - pod uwagę.

Natomiast o owsiakowym ,,róbta co chceta" nawet nie ma co deliberować, bo wiadomo
iż jest za pan brat z tymi, którzy starają się jak mogą, by pogorszyć stan
człowieczeństwa.

pozdrawiam,
jacek

6. Data: 2019-07-15 18:49:42

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 lipca 2019 06:05:10 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> Nie, nie jest nieczysta, ale osobiście wolałbym żenić się z dziewicą.

Wszystko reszta OK tylko czy aby Jacku... jakiś taki mało słowiański pod tym
względem nie jesteś?

"Kobiety ich, kiedy wyjdą za mąż, nie popełniają cudzołóstwa; ale panna, kiedy
pokocha jakiego mężczyznę, udaje się do niego i zaspokaja u niego swoją żądzę.
A kiedy małżonek poślubi dziewczynę i znajdzie ją dziewicą, mówi do niej:
'gdyby było w tobie coś dobrego, byliby cię pożądali mężczyźni i z pewnością
byłabyś sobie wybrała kogoś, kto by wziął twoje dziewictwo'. Potem ją odsyła
i uwalnia się od niej." - Ibrahim Ibn Jakub o Słowianach w X w. licząc w/g ery
chrześcijańskiej.

7. Data: 2019-07-15 19:03:10

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.07.2019 o 06:05, j...@o...pl pisze:

> Bo był to też przytyk dla sybarytów, co jest tożsame z opanowaniem,
> o którym pisałem.

Czyli co wg kapłanów reprezentują tzw siły dobra i zła? To dobro
najchętniej widzi istotę ludzką w ciągłej ascezie, natomiast u zła
uciecha full wypas bez limitu? Dodać należałoby że to zło tak właściwie
nie jest kreatorem niczego, nie ono przecie stworzyło człowieka z jego
upodobaniami, czy jak tam by napisać - do czerpania przyjemności z życia.

> [...]
słusznie;
> tzn. patrzy bardziej, podobnie jak Kościół, na tradycje wiary, aniżeli na jej

Tym niemniej cnota postrzegana jest jako coś bardziej "czystego" niż jej
brak.

> [...]
> iż jest za pan brat z tymi, którzy starają się jak mogą, by pogorszyć stan

Pozwolenie na "Róbta co chceta" nie musi, i nie odnosi się do życia w
małżeństwie, tutaj człowiek już właściwie jest z własnej i
nieprzymuszonej woli w kajdanach, nawet niewielkie odchylenie to już
czyste złamanie złożonego ślubowania, tak więc to pozwoleństwo wręcz nie
może dotyczyć ludzi w stanie małżeńskim. Pytanie tylko o pozostałych -
dlaczego Bogu może się nie podobać ich czerpanie przyjemności z życia?

Co do błony dziewiczej - jedna z teorii naukowych głosi że to w ramach
selekcji naturalnej, wątły samiec chyba nie powinien mieć potomstwa.

No właśnie jakoś nie ma rzeczowych wskazań do życia w ascezie, i że
takie życie podoba się Bogu, i taki człowiek jest bardziej ludzki.

8. Data: 2019-07-16 01:05:13

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-15 18:49, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> i uwalnia się od niej." - Ibrahim Ibn Jakub o Słowianach w X w. licząc w/g ery

może, jak zwykle, coś źle zrozumiał i fałszywe świadectwo przedstawił?

U Słowian był zwyczaj, by panna najpierw urodziła i nieco odchowała
zdrowe dziecko, wtedy nadawała się do zamążpójścia.

9. Data: 2019-07-17 02:13:50

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-15 19:03, Trybun wrote:

> No właśnie jakoś nie ma rzeczowych wskazań do życia w ascezie, i że
> takie życie podoba się Bogu, i taki człowiek jest bardziej ludzki.

Tu nie chodzi o to by przypodobać się Bogu, tu chodzi o Człowieka!

Post, asceza, modlitwa, czy medytacja, mają na celu wyciszenie zmysłów
tej zwierzęcej zmysłowej duszy, tkwiącej w człowieku, by troszeczkę
ułatwić, tej transcendentnej ludzkiej duszy, posiadającej boski
pierwiastek, kontakt z Absolutem.

https://tinyurl.com/yxh4m3oj

Współcześnie, jeśli osoba pasowana jest na Rycerza, lub dostąpiła
zaszczytu zostać Kawalerem, lub Damą, jakiegoś zgromadzenia, praktykuje
się, choćby przez chwile, tę forme uwrażliwiania swej Duszy na Światło
Absolutu.

10. Data: 2019-07-17 13:31:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.07.2019 o 02:13, Izaura pisze:

> [...]
> tej zwierzęcej zmysłowej duszy, tkwiącej w człowieku, by troszeczkę
> ułatwić, tej transcendentnej ludzkiej duszy, posiadającej boski

Co za bzdura...
Po pierwsze, nie ma czegoś takiego jak "dusza".
Po drugie, posiadająca boski pierwiastek? Jak coś, czego nie ma może coś
posiadać?
Jak można ułatwić coś, czemuś czego nie ma? Jak można ułatwić kontakt z
czymś, czego nie ma..?

Kto i po co te bzdury zmyśla?
(Pytanie retoryczne, nie odpowiadaj. Nie takie głupoty cwaniaki
wymyślają, żeby ludzi z kasy oskubać.)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

kochać, głaskać, przytulać...
Implanty bedo wstawiac, Polakom!
Art: "Czy sztuczna inteligencja uwierzy w Boga?"
Chamstwo i prostactwo
Narcyzm grupowy