Co gazowe

1. Data: 2010-02-12 10:17:17

Temat: Co gazowe
Od: Mirosław <p...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam zamiar kupić mieszkanie o pow. 49 m2,
na IV ostatnim piętrze,wszytsko ok z tym że
niema tam ogrzewania z sieci,jest za to gaz,
analogicznym tokiem myślenia zrezygnowałem
z pieca na węgiel bo bym się chyba zajechal
z wnoszeniem węgla na 4 piętro więc został gaz.
Jaki jest koszt montażu takiego co, ile kosztuje
kocioł i jaki wybrać do takiego mieszkania aby było
oczywiście jak najekonomiczniej,i jeszcze jedno
jakich mogę się spodziewać miesięcznych rachunków
za gaz w mieszkaniu o w/w kubaturze,
Z góry dziękuje za odp,

Pozdrawiam,
Mirosław R.

2. Data: 2010-02-12 12:45:31

Temat: Re: Co gazowe
Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirosław napisał(a):
> Jaki jest koszt montażu takiego co,
Na początek zgoda zarządcy, potem opinia kominiarska.
Potem projekt techniczny inst. gazowej, c.o. i
wentylacyjnej, z tym do Urzędu Miejskiego.
Na pewno będzie też zmiana licznika gazowego.
Następnie zastanawiasz sie nad kosztami.
> ile kosztuje kocioł i jaki wybrać do takiego mieszkania
> aby było oczywiście jak najekonomiczniej,
Trzeba obliczyć zapotrzebowanie na ciepło, potem dobrać moc
kotła.
Jeszcze sie musisz zdecydować czy chcesz mieć z tego kotła
ciepłą wodę użytkową. Tak zwany kocioł dwu funkcyjny.
http://www.rtvagd.sklep.pl/kotly_gazowe_wiszace/
> i jeszcze jedno jakich mogę się spodziewać miesięcznych
> rachunków za gaz w mieszkaniu o w/w kubaturze, Z góry
> dziękuje za odp,
Wszystko zależy od stanu budynku, stolarki, przenikalności
cieplej ścian i okien, oraz od zadanej i utrzymywanej
temperatury w pomieszczeniach.
--
Krzysiek

3. Data: 2010-02-12 15:46:08

Od: M&C <c...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-12 11:17, Mirosław pisze:

> [...]
> oczywiście jak najekonomiczniej,i jeszcze jedno
> jakich mogę się spodziewać miesięcznych rachunków

O ile nie masz pionu kominowego dostosowanego do pieca gazowego to
najprościej będzie Ci użyć pieca z zamkniętą komorą spalania. Pobór
powietrza i wyrzut spalin poprowadzony rurą przez ścianę. Możesz go
zainstalować np w kuchni.

Cyprian

4. Data: 2010-02-12 16:28:59

Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Feb 2010 16:46:08 +0100, M&C <c...@T...pl>
wrote:

> [...]
>najprościej będzie Ci użyć pieca z zamkniętą komorą spalania. Pobór
>powietrza i wyrzut spalin poprowadzony rurą przez ścianę. Możesz go

Tylko najpierw trzeba doczytać, czy w ogóle można będzie zainstalować
taki kocioł, ponieważ tutaj też są różne obwarowania prawne, zwłaszcza
że chodzi nie o jednorodzinny dom, a o mieszkanie...

--
A.

lodówka - inaczej chłodziarko-zamrażarka - gdzie?
Lapidarne ogłoszenia sprzedaży mieszkań
Oświetlenie taśmami LED
Re: Co gazowe
odkamieniacz