Co innego zamisast Preductal MR ?

11. Data: 2002-10-21 19:38:09

Temat: Re: Co innego zamisast Preductal MR ?
Od: "Mlody" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytałem re na twoje pytanie.Mam trochę inny pogląd na te sprawę.Przede
wszystkim P.Kurkiewicz nie wie że tańszy od Preductalu firmy Servier czy to
Mr czy zwykłego jest polski preparat o nazwie Metazydyna(identyczny związek
chemiczny).Moim zdaniem lek ten u chorych w podeszłym wieku jest
nadużywany,tzn nie odgrywa on dużej roli w zapobieganiu i wystąpeniu choroby
wieńcowej i zawału serca.W mojej praktyce jest stosowany jako lek
wspomagający leczenie choroby wieńcowej u chorych w młodym wieku-chociaż tak
naprawdę nie mam co do jego działania ochronnego na serce zaufania.Jeśli już
dziadek chce brać ten lek to naprawdę nie ma co przepłacać za preductal.

Pozdrowienia

12. Data: 2002-10-21 19:41:23

Od: "Mlody" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak w ogóle to zgadzam się z Posejdonem-nie wydawć pieniędzy na
Preductal.-naprawd szkoda

13. Data: 2002-10-21 19:55:49

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mlody" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ap1l3m$hkg$1@news.onet.pl...
> [...]
zaufania.Jeśli już
> dziadek chce brać ten lek to naprawdę nie ma co przepłacać za

Bardzo ciekawa teoria... niezła jest ta "młoda" medycyna. Wynika
z tej teorii, że zasada pompy sodowej działa tylko u młodych
ludzi a u starych nie działa ? Czy może brakło ostatnich stron
skryptu ?
W krajach zacofanej Unii preductal stosowany jest głównie w
geriatrii, ale my jak tam wejdziemy to ich pouczymy, co nie ?

Też pozdrawiam z zyczeniami wiekszej pokory w stosunku do
wiedzy :-)
jfk

do ginekologów-Zespół Rokitanskiego-Kustner
Cytologia - wynik
szybkkie pytanko!!!!!!!!
Obojniaki
KRĘGOSŁUP