Co jecie dziś na obiadek?

1. Data: 2005-02-01 10:36:10

Temat: Co jecie dziś na obiadek?
Od: emati <e...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszystkim!
Pytanie troche banalne, aczkolwiek z powodu wyczerpania pomysłów
zamierzam posilić się waszymi propozycjami. :-)
Piszcie Piszcie Piszcie!
Co dzisiaj "wsuniesz" na obiadek?

emati głodny jak cholera

1. Data: 2005-02-01 10:41:24

Temat: Re: Co jecie dziś na obiadek?
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 01 Feb 2005 11:36:10 +0100, Waćpanna lub Waćpan *emati*, w
wiadomości news:<news:ctnlpu$rb3$2@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> Pytanie troche banalne, aczkolwiek z powodu wyczerpania pomysłów
> zamierzam posilić się waszymi propozycjami. :-)
> Piszcie Piszcie Piszcie!
> Co dzisiaj "wsuniesz" na obiadek?

Pyzy z sosem. Sos powstanie z kombinacji resztek gulaszu wołowego ze
śmietaną i resztek pieczonego schabu. Plus parę suszonych grzybków, trochę
cebulki. Taki przegląd lodówki.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-02-01 10:51:57

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

pomidorówkę z ryżem na rosole z niedzieli ;-)
a do tego pizza, z przepisu morepig <mniam>
/przeczytałam i zdziwiło mnie to zestawienie, ale co tam! ;-)) /

Jini - anioł kobieta ;-)

1. Data: 2005-02-01 10:52:17

Od: "maciej" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wczoraj miałem pieczony w piekarniku udzieć z indyka, dziś go skroje na
plastry na patelni podsmażę, i zrobię do tego ciemny sosik ale taki gęsty
dośc, do tego makaron grubszy z sosem pesto, i brukselka z bułką tarta acha
i tutaj może ameryki nie odkryłem ale ja brukselkę wrzucam na wrzątek -
wychodzi taka delikatna w smaczku, a na zupe nie mam pomysłu - szybki bedzie
chyba barszczyk do popici, akurat mam w lodówce otwarte buraki, a na deser
może kefir z owocami ze słoika, mam chyba w domu czereśnie.
I to by było na tyle.

--
Maciej

1. Data: 2005-02-01 11:09:40

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Krupnik jęczmienny i jajka sadzone ze szpinakiem.
Gośka

1. Data: 2005-02-01 11:11:27

Od: alien71 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

emati napisał(a):
> [...]
> Pytanie troche banalne, aczkolwiek z powodu wyczerpania pomysłów
> zamierzam posilić się waszymi propozycjami. :-)

Pierogi ruskie z cebulką na maśle, a do tego gorący barszczyk czerwony
do popicia (bo mrozik jest a rozgrzać się trzeba) :)

Pozdrawiam i smacznego

1. Data: 2005-02-01 11:16:55

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

emati wrote:
> [...]
> Pytanie troche banalne, aczkolwiek z powodu wyczerpania pomysłów
> zamierzam posilić się waszymi propozycjami. :-)

Pomidorowa z ryżem i zapiekanka z makaronu, kiełbasy, cebuli, sera i
jakichś smieci z lodówki. Mało wyszukane, ale chora jestem.

--
tapta GG:4082847

1. Data: 2005-02-01 11:18:06

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"emati" wrote in message news:ctnlpu$rb3$2@atlantis.news.tpi.pl...
> Cześć wszystkim!
> Pytanie troche banalne, aczkolwiek z powodu wyczerpania pomysłów zamierzam
> posilić się waszymi propozycjami. :-)

Optymistycznie kolorową rozgrzewająco-antygrypową fasolkę a la ja :))))
Na deser galaretka z owocami wyjętymi z ratafii ;)

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-02-01 11:32:52

Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziemniaki zapiekane z cebulą i czosnkiem.
Do tego surówka z białej kapusty i kefir :)

Pozdrawiam
MW

1. Data: 2005-02-01 11:36:15

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogórkową z grzankami, mielone z ziemniaczkami i kapusta kiszona:)
Aga

tofu ? jecie to ?
Jak pasteryzowac wieprzowine?
grupowa książka?