Co jest z mp.pl ??????

1. Data: 2001-11-26 23:01:51

Temat: Co jest z mp.pl ??????
Od: "Fun" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy tę grupę przeglądają też admini mp.pl i czy jest jakieś logiczne
wytłumaczenie dlaczego już od dłuższego czasu nikt nic nie zrobił. Nie
sądzę, żeby spaliły się wszystkie kompy, czy ktoś zrobił włam i je ukradł.
Więc o co chodzi???

2. Data: 2001-11-27 09:17:53

Temat: Re: Co jest z mp.pl ??????
Od: "Psychiatria Online" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wytłumaczenie dlaczego już od dłuższego czasu nikt nic nie zrobił. Nie
> sądzę, żeby spaliły się wszystkie kompy, czy ktoś zrobił włam i je ukradł.

Też mnie to wkurza.
Popieram aby ktoś z MP tu coś napisał. Jakieś wyjaśnienie co dalej
Prenumerowałem listy dyskusyjne, ale wlasnie na konto w mp.pl. Wiec nawet
jesli cos tam napisali i tak do mnie nie dotarlo.

Ale albo faktycznie im komutery ktoś ukradl, albo nie robili backupu.
Niestety poczta na mp nie dziala mi juz 4 dzien.
--
---
Pozdrowiania

3. Data: 2001-11-27 13:11:43

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Nov 2001, Psychiatria Online wrote:

> [...]
>
> Ale albo faktycznie im komutery ktoś ukradl, albo nie robili backupu.
> Niestety poczta na mp nie dziala mi juz 4 dzien.

Wyglada, ze serwer po prostu lezy - z jakiegos powodu - albo sie
uszkodzil albo sie ktos wlamal - nie wiadomo. Sadze, ze trzeba
pytac telefonicznie w mp albo pytac http://www.ceti.com.pl
bo z analizy tracerouteingu wynika, ze ta firma ma cos wspolnego
z urzadzeniami sieciowymi mp.pl (swiadcza dla nich uslugi
secondary dns i secondary mx)

Prosze sobie zrobic:

nslookup

potem

'set q=any'
'mp.pl'

i potem

'set q=mx'
'mp.pl'

i potem odpowiednio 'traceroute' na odpowienie maszyny
sadze, ze awaria powazna jesli nie ma kontaktu przez 4 dni.
Secondary mx trzyma poczte 5 dni wiec jesli do jutra naprawia
cala poczta bedzie zdeponowana na alfa.ceti.com.pl i przepchana
na mp.pl gdy ta zacznie dzialac. Jesli powyzej 5 dni najstarsze
listy zostana skasowane. Zwyczajowo nie robi sie backupu
poczty elektronicznej deponowanej w inboxie czyli na /var/spool/mail
moze ulec utracie - ale moze mp.pl robi - tez trzeba ich zapytac.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

4. Data: 2001-11-27 16:02:38

Od: "Psychiatria Online" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyglada, ze serwer po prostu lezy - z jakiegos powodu - albo sie
> uszkodzil albo sie ktos wlamal - nie wiadomo...

Tak sobie jednak myślę, że chyba wklepać plik tekstowy z napisam:
"sorry awaria, serwis bedzie dzialac dnia ..." i nazwać do index.html
potrafi nawet słabo zaawansowany informatyk. Postawić jakiegoś byle PeCeta
jako serwer.

Spada moje zaufanie do MP. Niezależnie od przyczyn awarii. To za długo trwa.
Może niepotrzebnie zwolnili co niektórych kluczowych pracowników. :-(((

---

5. Data: 2001-11-27 19:49:00

Od: "Raf" <R...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
nie wiem co im sie popsulo, ale dzwonilem do mp i powiedzieli, ze byc moze
uda im sie ruszyc do piatku (!)

Moze im sie jakis wirtualny waglik zalagl w kompach i go wlasnie truja? :)))
Badz co badz, troche dlugo

Pozdrawiam

Rafal Dankowski

6. Data: 2001-11-27 19:59:56

Od: "Fun" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No cóż... trzeba będzie zaczekać do piątku. A powiedzieli chociaż co im
siadło. A tak na marginesie, jeśli chcecie sobie poczytać jakieś fajne
pisemko pokroju Medycyny Praktycznej, to polecam Medycynę po Dyplomie.
Dziwie się tylko, że nie spotkałem się jeszcze z tym, żeby mieli jakąś
witrynkę netową. A szkoda, bo pismo jest naprawdę niezłe.

7. Data: 2001-11-27 21:36:16

Od: "Psychiatria Online" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dziwie się tylko, że nie spotkałem się jeszcze z tym, żeby mieli jakąś
> witrynkę netową. A szkoda, bo pismo jest naprawdę niezłe.

Dobra okazja żeby coś postawili. Może wyślę do nich ofertę ... :-)))

To jest zdaje się jakaś gałąź BMJ (Postgraduate), więc może uważają, że jak
centrala ma
stronę, to oni nie musza.

---

8. Data: 2001-11-28 06:36:58

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Nov 2001, Psychiatria Online wrote:

> Spada moje zaufanie do MP. Niezależnie od przyczyn awarii. To za długo trwa.
> Może niepotrzebnie zwolnili co niektórych kluczowych pracowników. :-(((

Ha, ha :-))), dobre!

Piotr
----

9. Data: 2001-12-02 20:50:18

Od: "Dozorca" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest zdaje się jakaś gałąź BMJ (Postgraduate), więc może uważają, że
jak centrala ma stronę, to oni nie musza.

Cześć. Jak się dowiedziałem strona Medycyny Po Dyplomie jednak istnieje.
(www.mpd.pl) jednak jest słaba. Nie jestem pewien czy jest to jakaś gałąź
British Medical Journal, swoją drogą całkiem dobre pisemko.

choroby reumatyczne
Co to jest ziewanie?
Narkoza
Przytć