Co lepiej ?

1. Data: 2003-07-12 08:29:36

Temat: Co lepiej ?
Od: "M@rza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po jakim kierunku studiow moje kwalifikacje bede lepsze:
- ekonomia
- matematyka
Co mam wybrac?

2. Data: 2003-07-12 10:03:44

Temat: Re: Co lepiej ?
Od: amfora <a...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

M@rza <m...@w...pl> wrote:
> Po jakim kierunku studiow moje kwalifikacje bede lepsze:
> - ekonomia
> - matematyka

Rasowy ekonomista odpowiada: "to zależy". Od:
- uczelni
- Twojej pilności
- specjalizacji (zarówno ekonomia jak i matematyka to
"dość" szerokie dziedziny wiedzy)
- co to znaczy "lepsze"? Obydwa kierunki mogą Cię
lepiej lub gorzej przygotować do wykonywania różnych
zawodów. Masz jakiś konkretny na myśli, aby to porównywać?

> Co mam wybrac?

Rzuć monetą...

amf.

PS. ...albo się zastanów, co Cię autentycznie interesuje
i do czego masz faktycznie predyspozycje. Zapoznaj się
z programami studiów, popytaj starszych kolegów, weź do
ręki podręcznik i sprawdź, czy Cię to nie odrzuca. :)

--
./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

jak zostać nauczycielem bez kursu pedagogicznego?
POMOCY !
Niezdany minowany
dyslektyk a matura
dyslektyk a matura