Co lgbtq-lewaki kcom ugrac...czyli wyPOwiadamy StamBULsKOm bez przebacz! ;)

1. Data: 2020-07-26 21:00:18

Temat: Co lgbtq-lewaki kcom ugrac...czyli wyPOwiadamy StamBULsKOm bez przebacz! ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dr M. Romanowski:
Środowiska LGBT narzucają narrację, że wypowiedzenie Konwencji Stambulskiej oznacza
przyzwolenie na przemoc wobec kobiet
26 lipca 2020 17:59/w Informacje, Polska

Największą ohydą Konwencji Stambulskiej jest to, że zamiast wspólnie walczyć z
przemocą, środowiska lewicowe, lewackie, homoseksualne doprowadziły tak naprawdę do
tego, że jest jakiś spór. Mamy do czynienia z narracją narzucaną przez środowiska
lewackie i LGBT, że rzekomo wypowiedzenie Konwencji Stambulskiej oznacza przyzwolenie
na przemoc wobec kobiet.

Ministerstwo Sprawiedliwości zapowiedziało, że w poniedziałek, 27 lipca, złoży do
resortu rodziny wniosek o podjęcie formalnych prac nad wypowiedzeniem Konwencji
Stambulskiej. Minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro argumentuje, że dokument ten,
pod pozorem walki z przemocą wobec kobiet, zawiera postulaty ideologii gender.

- Niebezpieczna jest warstwa ideologiczna, która znajduje się w Konwencji
Stambulskiej i której nie da się oddzielić od przepisów. Jest bardzo zrośnięta przez
pojęcie ,,gender", czyli płci społeczno-kulturowej - przez zobowiązania promocji,
wręcz narzucania ideologii gender na każdym etapie, w wielu obszarach życia
społecznego. Szczególnie jaskrawo widać to w regulacjach, które mówią o programach
edukacyjnych w szkołach - zwrócił uwagę dr Marcin Romanowski.

- Nie chodzi tylko o programy edukacyjne, ale również o edukację nieformalną we
wszystkich organizacjach pozarządowych - w inicjatywach sportowych, kulturalnych. W
całym obszarze wychowania rozumianego maksymalnie szeroko, zgodnie z Konwencją,
powinniśmy - wbrew woli rodziców - prowadzić indoktrynację w duchu LGBT - dodał.

Wiceszef resortu sprawiedliwości zaznaczył, że bardzo ważne jest, abyśmy powtarzali i
uświadamiali sobie, jak bardzo manipuluje się tematem Konwencji Stambulskiej.

- Głównym problemem Konwencji w jej odbiorze społecznym jest to, że bardzo
szczytny i szlachetny problem zwalczania przemocy domowej i przemocy przeciwko
kobietom jest w rzeczywistości wykorzystywany politycznie i ideologicznie. To jest
największe przestępstwo, największa ohyda Konwencji Stambulskiej, bo jej kształt
ideologiczny spowodował, że zamiast wspólnie walczyć z przemocą, środowiska lewicowe,
[...]
powiedział wiceminister sprawiedliwości.

- Środowiska lewicowe i Platforma Obywatelska były przeciwne rejestrowi
pedofilów. Tych polityków nie interesuje realny status pokrzywdzonych, realna pomoc,
realne działania, tylko robienie ideologii i polityki na plecach kobiet, które są
ofiarami przemocy - stwierdził.

Zdaniem gościa TV Trwam, istnienie w polskim prawie tzw. ustawy antyprzemocowej oraz
wprowadzenie natychmiastowego nakazu policyjnego jest wystarczającą ochroną osób
pokrzywdzonych przemocą domową.

- Konwencja formułuje w stosunku do państw członkowskich wymogi, jak powinien
wyglądać system prawny, aby móc skutecznie chronić ofiary przemocy domowej, przemocy
w stosunku do kobiet i ścigać przestępców. Konwencja wyznacza pewien standard, który
Polska w momencie jej ratyfikacji praktycznie spełniała. Po przyjęciu tzw. ustawy
antyprzemocowej, regulującej natychmiastowy nakaz policyjny, ten standard jest
spełniony z naddatkiem. (...) To jest najwyższy standard światowy ochrony osób
pokrzywdzonych przemocą domową, którymi w 90 proc. są kobiety - podkreślał polityk.

2. Data: 2020-07-26 23:46:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2020 o 21:00, m...@g...com pisze:
> Dr M. Romanowski:
> Środowiska LGBT narzucają narrację, że wypowiedzenie Konwencji Stambulskiej oznacza
przyzwolenie na przemoc wobec kobiet
> 26 lipca 2020 17:59/w Informacje, Polska

Koleś bredzi. Nikt nie narzuca takiej narracji. Wypowiedzenie konwencji
to właśnie oznacza, bo tylko ona przemocowych religiantów trzyma za mordę.

> Ministerstwo Sprawiedliwości zapowiedziało, że w poniedziałek, 27 lipca, złoży do
resortu rodziny wniosek o podjęcie formalnych prac nad wypowiedzeniem Konwencji
Stambulskiej.

Konkordat wypowiedzcie. Przynajmniej raz w życiu zrobilibyście coś dobrego.

> Minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro argumentuje, że dokument ten, pod pozorem
walki z przemocą wobec kobiet, zawiera postulaty ideologii gender.

A argumenty przedstawił, czy tak po prostu sprzedaje papkę dla
bezmyślnych wyznawców pislamskich? Pislamistom wystarczy powiedzieć, że
ich minister "argumentuje"... i żaden z nich już o te argumenty nie zapyta.

> - Niebezpieczna jest warstwa ideologiczna, która znajduje się w Konwencji
Stambulskiej

Czyli jaka warstwa?
I dla kogo niebezpieczna? Dla damskich bokserów? Bo chyba właśnie taka
ma być...

> i której nie da się oddzielić od przepisów.

No rzeczywiście straszne, że będzie się karać damskich bokserów.

> [...]
mówią o programach edukacyjnych w szkołach - zwrócił uwagę dr Marcin Romanowski.

No rzeczywiście to straszne, że będzie się uczyć dzieci, że nie wolno
używać przemocy.

> [...]
powinniśmy - wbrew woli rodziców - prowadzić indoktrynację w duchu LGBT - dodał.

Co za brednie. Jak bardzo trzeba mieć zryty beret żeby taki bełkot
wymyślić i w ten bełkot uwierzyć.
Podał przykłady tej rzekomej indoktrynacji?

> Wiceszef resortu sprawiedliwości zaznaczył, że bardzo ważne jest, abyśmy powtarzali
i uświadamiali sobie, jak bardzo manipuluje się tematem Konwencji Stambulskiej.

I kto to mówi...

> [...]
rzeczywistości wykorzystywany politycznie i ideologicznie.

I kto to mówi...

> To jest największe przestępstwo, największa ohyda

Pełna zgoda. Próba wypowiedzenia konwencji i wykorzystywanie jej
politycznie to największa ohyda.

> Konwencji Stambulskiej, bo jej kształt ideologiczny spowodował, że zamiast wspólnie
walczyć z przemocą, środowiska lewicowe, lewackie, homoseksualne doprowadziły tak
naprawdę do tego, że jest jakiś spór.

Co za brednia. To religianci wszczynają spór, bo im przeszkadza w
bezkarnym napierdalaniu żon.

> [...]
działania, tylko robienie ideologii i polityki na plecach kobiet, które są ofiarami

Co za ohydna manipulacja. Połączenie pedofilii z przemocą wobec kobiet.
Pytanie do grupowych religiantów: w tym rejestrze zamieszczają w końcu
sukienkowych pedofilów, czy nadal nie?

> Zdaniem gościa TV Trwam, istnienie w polskim prawie tzw. ustawy antyprzemocowej
oraz wprowadzenie natychmiastowego nakazu policyjnego jest wystarczającą ochroną osób
pokrzywdzonych przemocą domową.

Co za ohydna manipulacja. Dzięki tej konwencji nie mogą tej ustawy (i
paru innych) wyrzucić do kosza i to właśnie ich uwiera.

> [...]
w stosunku do kobiet i ścigać przestępców. Konwencja wyznacza pewien standard,

To dlaczego religiantom tak bardzo przeszkadza?

> który Polska w momencie jej ratyfikacji praktycznie spełniała. Po przyjęciu tzw.
ustawy antyprzemocowej, regulującej natychmiastowy nakaz policyjny, ten standard jest
spełniony z naddatkiem. (...)

To o co religiantom chodzi?

> To jest najwyższy standard światowy ochrony osób pokrzywdzonych przemocą domową,

Serio? Pewnie to tak samo jak z budową miliona elektrycznych samochodów.
Jesteśmy w tej dziedzinie w światowej czołówce. Na papierze.

> którymi w 90 proc. są kobiety - podkreślał polityk.

I dlatego trzeba wypowiedzieć konwencję? Banda religianckich
schizofreników...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2020-07-27 08:02:33

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-26 23:46, Kviat wrote:

> To o co religiantom chodzi?

//macie tu towarzyszko kviat obrazek, bo nie zdania som podzielone, czy
potraficie czytac ze zrozumniemniem...?

https://wolnosc24.pl/wp-content/uploads/2016/10/prze
moc-UE.jpg

4. Data: 2020-07-27 08:19:54

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-27 08:02, Ilona wrote:

> //macie tu towarzyszko kviat obrazek, bo nie zdania som podzielone, czy
> potraficie czytac ze zrozumniemniem...?
>
> https://wolnosc24.pl/wp-content/uploads/2016/10/prze
moc-UE.jpg

//a tu macie pokolorowane...

https://www.wykop.pl/link/4843453/mapa-przemocy-wobe
c-kobiet-w-europie/

5. Data: 2020-07-27 16:01:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2020 o 08:02, Ilona pisze:

> //macie tu towarzyszko kviat obrazek, bo nie zdania som podzielone, czy
> potraficie czytac ze zrozumniemniem...?
>
> https://wolnosc24.pl/wp-content/uploads/2016/10/prze
moc-UE.jpg

I czego nie rozumiesz z tego obrazka?
Napisz, to ci wytłumaczę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2020-07-28 05:36:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

I czego nie rozumiesz z tego obrazka?
Napisz, to ci wytłumaczę.
---
Wytlumacz na POdstawie tego PO co nam KOnwencja:
https://www.gazeta.policja.pl/dokumenty/zalaczniki/7
/7-155598.jpg

7. Data: 2020-07-28 10:29:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.07.2020 o 05:36, m...@g...com pisze:
> I czego nie rozumiesz z tego obrazka?
> Napisz, to ci wytłumaczę.
> ---
> Wytlumacz na POdstawie tego PO co nam KOnwencja:

Po to, żeby religiantom nie wpadały do głowy głupie pomysły i żeby się
nie zrobiło gorzej.
Konwencja na szczęście trzyma ich za mordę. I dlatego właśnie religianci
próbują się jej pozbyć.
Czegoś jeszcze nie rozumiesz? Zapytaj, to ci wytłumaczę.

> https://www.gazeta.policja.pl/dokumenty/zalaczniki/7
/7-155598.jpg

"Ostrzeżenie: potencjalne zagrożenie bezpieczeństwa

Firefox wykrył potencjalne zagrożenie bezpieczeństwa i nie wczytał
,,www.gazeta.policja.pl". Jeśli otworzysz tę stronę, atakujący będą mogli
przechwycić informacje, takie jak hasła, adresy e-mail czy dane kart
płatniczych.

Co zrobić w takim przypadku?

Problem leży prawdopodobnie po stronie witryny i nie masz możliwości
jego rozwiązania. Możesz powiadomić administratora strony o problemie."

LOL :):)

Tak to jest, gdy instytucje przejmują niekompetentni ludzie. Prostej
sprawy z certyfikatami nie potrafią ogarnąć, a zabierają się za
utrzymanie porządku... Nadają się tylko do wycinania konfetti,
przyczepiania sobie skrzydełek aniołków i ochrony przemarszów faszystów.
To jedyne rzeczy, które pislamistom dobrze wychodzą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2020-07-28 11:05:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
Alez wlasnie przyznales wszem i wobec ze lewackie religianctwo chce to co uznaje za
swojom najgorszom konkurencjem trzymac za mordem tak jak wszystkich innych POd swymi
niedoszlymi rzondami swiatowymi zresztom tez ;P
Wiencej tlumaczen doprawdy nie trzeba, wspaniale siem tu nam zdezawuowales, o
wolnosci wyznania, slowa i reszcie swobod obywatelskich czyli KO-NSTYTUCJI juz raczej
wiencej nie wsPOminaj bo bendzie jedynie smiesznie [straszno to byloby gdyby siem wam
udalo ale na szczenscie zdradziliscta SIEM przed czasem...] ;)

A KOnwencja wlasnie SIEM idzie BUJAC! Od nas SIEM zaczyna, inni zreszom w ogole jej
nie ratyfiKOwali, reszta POjdzie Po czasie PO um do lbow [wiesz co to um czy ruskiego
juz na kursach gender-neomarksizmu nie UczoM?] ;P

https://www.gazeta.policja.pl/dokumenty/zalaczniki/7
/7-155598.jpg
Mi siem otwiera bez spreparowanych lewackich ostrzezen przed wchodzeniem na oficjalne
rzondowe strony z niewygodnymi informacjami ktorych sobie lewactwo nie zyczy
KOmentowac jaKO niewygodne... ;P

9. Data: 2020-07-28 11:24:43

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 28 Jul 2020 02:05:46 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <d6ba3c89-abdf-43ad-821e-c75759897a9eo@googlegroups.
com>
od m...@g...com :

Kod błędu: SSL_ERROR_BAD_CERT_DOMAIN
Masz zepsutą przeglądarkę.

10. Data: 2020-07-28 12:02:19

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
oficjalne rzondowe strony z niewygodnymi informacjami ktorych sobie lewactwo nie

Bo mi wczytuje strony a tobie/wam nie? Chyba zartujesz! ;P
Zawsze BRAK wczytywania i mozliwosci PRZEGLONDANIA
stron oznaczal ze przeglondarka[a zazwyczaj jej user] jest do bani a nie na odwrot
;)))))
Ot wasze lewackie KOmpy/przeglondarki w lewackich czasach nie POzwalajom wam
przeglondac niePOlitPOprawnych oficjalnych stron POlicji ktorych sobie nie zyczycie
przeglondac ani upubliczniac...a najprawdoPOdobniej jakis lewak, byc moze nawet tu
czytajoncy zglosil strone do zabloKOwania bo dane totalnie niewygodne... ;P

Panoptikum
Klaps w imię boga
Religiancki śmietnik w głowie
detorexum