Co myślicie o herbalife?

1. Data: 2007-01-28 13:48:00

Temat: Co myślicie o herbalife?
Od: "Iwona Martyniuk" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem co mysleć o diecie opartej na herbalife. Odchudzam sie już w ten
sposób 2 miesiące i schudłam zaledwie 4 kg. Z tym że muszę zaznaczyć,że nie
stosuję żadnych ćwiczeń, nie uprawiam sportu.

2. Data: 2007-01-28 16:28:37

Temat: Re: Co myślicie o herbalife?
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Martyniuk" <i...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:epi9ig$9to$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> nie
> stosuję żadnych ćwiczeń, nie uprawiam sportu.

Jeszcze nie słyszałem żeby stosujący ten preparat nie przytyli z powrotem tę
sama ilość kg, a czasem więcej (słynne jo-jo).
To jest wspaniały preparat, ale tylko.... dla jego producenta. Nie daj
się...
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-01-28 21:06:42

Od: "Iwona Martyniuk" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]

> sama ilość kg, a czasem więcej (słynne jo-jo).
> To jest wspaniały preparat, ale tylko.... dla jego producenta. Nie daj

Jeszcze jest jedna sprawa związana z herbalife....bardzo dobrze się po tym
czuję, ale znów są moje obawy,że to może uzależnić....a nie ukrywam to jest
bardzo drogie jak dla mnie
Jurku, zastanawiam się dlaczego ja tak dużo widzę, że po tej diecie opartej
na herbalife nie ma efektu jo-jo. Może znasz w necie strony na ten temat,
chętnie przeczytam

4. Data: 2007-01-29 09:17:24

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Martyniuk" <i...@g...pl> napisał w
wiadomości news:epj392$ij$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> opartej
> na herbalife nie ma efektu jo-jo. Może znasz w necie strony na ten temat,

Nie znam, to raz. A nawet gdybym znał, to moja wiedza na temat odżywiania
nie pozwoliłaby "pomagać" w sposób, który nie akceptuję.
Preparat Herbalife nie jest pokarmem naturalnym.
Optymalnie odżywiający się ludzie stronią od wszelkich produktów
przetworzonych, np. zupki Knorr, bo są szkodliwe dla zdrowia...
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-01-29 10:09:45

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Martyniuk napisał(a):

> Nie wiem co mysleć o diecie opartej na herbalife. Odchudzam sie już w ten
> sposób 2 miesiące i schudłam zaledwie 4 kg. Z tym że muszę zaznaczyć,że nie
> stosuję żadnych ćwiczeń, nie uprawiam sportu.

No to się nie odchudzasz. Nie okłamuj się ;)

j.

6. Data: 2007-02-03 08:49:49

Od: "Helenka" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie
> stosuję żadnych ćwiczeń, nie uprawiam sportu.

Szkoda czasu, a przede wszystkim pieniędzy. Swojego czasu też się na to
skusiłam, ale poza tym , że wydałam dużo, to moja waga nie uległa zmianie.
IMHO to jest takie zwykłe żerowanie na ludzkiej słabosci i naiwności.
A i dodam, że żadne odchudzanie (zdrowe, przemyślane i skierowane na sukces)
nie może obejść się bez wysiłku fizycznego.

Pozdrawiam,
Helenka

7. Data: 2007-02-04 15:22:11

Od: maciek kanski <n...@s...maila> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 Jan 2007 13:48:00 +0000 (UTC), Iwona Martyniuk wrote:
> Nie wiem co mysleć o diecie opartej na herbalife.
Lekko OT ale parę lat temu trafiłem, nieświadomie, na spotkanie naborowe
przyszłych agentów Herbalife. Pomijając ideologię, miałem możliwość
podpisania z nimi umowy dystrybucyjnej, ale co ciekawe nie mogłem jej wziąć
do domu celem spokojnego zapoznania się oraz nie było żadnego xero aby można
ją było skopiować. Mogłem za to od ręki podpisać parostronicową umowę:)

To chyba najlepiej opisuje strategię biznesową tej firmy; jeżeli swoich p/t
dealerów w ten sposób traktują to trudno, by p/t klientów traktowali lepiej.

Pzdr

--
http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?

Serwis www.PolscyProducenci.pl