Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.g
ermany.com!newsfeed.utanet.at!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.at!news.ch
ello.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Adam Radzikowski" <a...@...biz>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Co myślicie o nowej reklamie ubezpieczeń ING?
Date: Sat, 18 Nov 2006 11:44:27 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
X-Antivirus: avast! (VPS 0649-0, 2006-11-15), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Message-ID: <d03ab$455ee404$594e0b28$9276@news.chello.pl>
X-Complaints-To: a...@c...pl
Organization: chello.pl
Lines: 30
NNTP-Posting-Host: 89.78.11.40 (89.78.11.40)
NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Nov 2006 11:44:20 +0100
X-Trace: d03ab455ee404fcebae8d09276
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.inwalidzi:49372
Ukryj nagłówki
Witam,
Od pewniego czasu można w telewizji oglądać reklamę ubezpieczeń ING "już
nawet od 2,5 zł dziennie".
Opiszę pokrótce o co chodzi. Jest lato, jeziorko, kąpielisko z pomostem
(podejrzewam, że niestrzeżone). Pewien pan (lat ok. 40) wbiega na pomost i
próbuje wskoczyć do wody na głowę. W ostatnim momencie zatrzymuje go syn
pytając "czy jest ubezpieczony". Facet odpowiada "oczywiście, płacę 2,50 zł
dziennie" i wskakuje do wody na główkę.
Po raz kolejny ludzie od reklamy nie mają świadomości, że w pewnym stopniu
mogą kreować zachowania innych. Z reklamy tej można wysunąć wniosek, że jak
płacę na ubezpieczenie to nawet jak się "złamię" to nic się nie stanie.
Otóż stanie się. Ja wskoczyłem do wody identycznie jak ten pan z reklamy.
Był rozbieg z pomostu i skok do wody na głowę, w konsekwencji którego
złamałem kręgosłup i nastąpił uraz rdzenia. Już 12 lat jeżdże na wózku. Co z
tego, że byłem ubezpieczony? Dostałem jednorazową wypłatę i rente z ZUSu.
Prawdę mówiąc wolałbym być sprawny.
Teraz, w ramach fundacji Sokrates, jeżdżę po szkołach i uświadamiam ludzi
jak należy zachowywać się nad wodą. Od kilku lat organizatorzy mieli kontakt
z ponad 15 tys. uczniów z lubelskich szkół.
Niestety takie reklamy burzą to co inni budują...
Jakie macie zdanie w tej sprawie?
--
Pozdrawiam,
Adam Radzikowski
|