Co myślicie o nowej reklamie ubezpieczeń ING?

następny post »
From: "Adam Radzikowski" <a...@...biz>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Co myślicie o nowej reklamie ubezpieczeń ING?
Date: Sat, 18 Nov 2006 11:44:27 +0100

Witam,

Od pewniego czasu można w telewizji oglądać reklamę ubezpieczeń ING "już
nawet od 2,5 zł dziennie".
Opiszę pokrótce o co chodzi. Jest lato, jeziorko, kąpielisko z pomostem
(podejrzewam, że niestrzeżone). Pewien pan (lat ok. 40) wbiega na pomost i
próbuje wskoczyć do wody na głowę. W ostatnim momencie zatrzymuje go syn
pytając "czy jest ubezpieczony". Facet odpowiada "oczywiście, płacę 2,50 zł
dziennie" i wskakuje do wody na główkę.

Po raz kolejny ludzie od reklamy nie mają świadomości, że w pewnym stopniu
mogą kreować zachowania innych. Z reklamy tej można wysunąć wniosek, że jak
płacę na ubezpieczenie to nawet jak się "złamię" to nic się nie stanie.

Otóż stanie się. Ja wskoczyłem do wody identycznie jak ten pan z reklamy.
Był rozbieg z pomostu i skok do wody na głowę, w konsekwencji którego
złamałem kręgosłup i nastąpił uraz rdzenia. Już 12 lat jeżdże na wózku. Co z
tego, że byłem ubezpieczony? Dostałem jednorazową wypłatę i rente z ZUSu.
Prawdę mówiąc wolałbym być sprawny.

Teraz, w ramach fundacji Sokrates, jeżdżę po szkołach i uświadamiam ludzi
jak należy zachowywać się nad wodą. Od kilku lat organizatorzy mieli kontakt
z ponad 15 tys. uczniów z lubelskich szkół.
Niestety takie reklamy burzą to co inni budują...

Jakie macie zdanie w tej sprawie?

Adam Radzikowski

18.11 Adam Pietrasiewicz
18.11 kesser
18.11 Adam Pietrasiewicz
18.11 Adam Radzikowski
18.11 Adam Pietrasiewicz
18.11 Adam Radzikowski
18.11 Adam Radzikowski
18.11 Adam Pietrasiewicz
18.11 news.tpi.pl
18.11 Adam Pietrasiewicz
19.11 Inwalida
19.11 Adam Pietrasiewicz
20.11 Adam Radzikowski
20.11 Adam Pietrasiewicz
20.11 BogusławaP
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla