Co na blizny pooperacyjne?

1. Data: 2001-11-26 08:49:32

Temat: Co na blizny pooperacyjne?
Od: "Janek" <p...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
niedawno miałem operowaną rękę i mam teraz dwie duże blizny.
Czy znacie jakiś sprawdzony środek wspomagający znikanie blizn.
Dzięki!

2. Data: 2001-11-26 09:12:51

Temat: Re: Co na blizny pooperacyjne?
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek" napisał ...

> niedawno miałem operowaną rękę i mam teraz dwie duże blizny.
> Czy znacie jakiś sprawdzony środek wspomagający znikanie blizn.

Tak - Cepan.

Mała Mi

3. Data: 2001-11-26 09:18:22

Od: "Janek" <p...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedź,
ale to kiepska maść.
Czy są inne propozycje?

4. Data: 2001-11-26 09:54:49

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek" ...

> Dzięki za odpowiedź,
> ale to kiepska maść.

Próbowałeś ? Bo ja akurat tak i efekty były rewelacyjne.
No ... ale jeżeli przyjmiemy "tania = kiepska" to faktycznie,
bardzo kiepska.

Mała Mi

5. Data: 2001-11-26 10:07:13

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek" <p...@y...com> napisał w wiadomości
: Dzięki za odpowiedź,
: ale to kiepska maść.
: Czy są inne propozycje?

Contratubex - mala i droga, ale ponoc dobra.
Pisze ponoc, bo wiem, z opinii innych osob. Sama stosowalam, ale
rewelacji nie zauwazylam.
pozdr. Wilma

6. Data: 2001-11-26 10:12:20

Od: "Dune" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janek <p...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tsvm4$h7v$...@s...icm.edu.pl...
> Cześć,
> niedawno miałem operowaną rękę i mam teraz dwie duże blizny.
> Czy znacie jakiś sprawdzony środek wspomagający znikanie blizn.
> Dzięki!

Ja kiedyś używałam maści o nazwie Madecassol (o ile dobrze pamiętam).
Był tylko problem z kupieniem jej, tylko jedna apteka w Warszawie mogła ją
sprowadzić.
No i była z najwyższej półki cenowej. Ale za to była bardzo skuteczna.

7. Data: 2001-11-26 14:10:06

Od: "Psychiatria Online" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Contratubex - mala i droga, ale ponoc dobra.
> Pisze ponoc, bo wiem, z opinii innych osob. Sama stosowalam, ale
> rewelacji nie zauwazylam.
> pozdr. Wilma

Potwierdzam. Contratubex jest droższy i mniej śmierdzi (bardziej
oczyszczony???).
Poza tym tego co pamiętam skład cepanu i contratubex jest dosyć podobny.
--
---
Pozdrowiania

8. Data: 2001-11-26 15:20:58

Temat: Odp: Co na blizny pooperacyjne?
Od: "Peter" <p...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć,
> niedawno miałem operowaną rękę i mam teraz dwie duże blizny.
> Czy znacie jakiś sprawdzony środek wspomagający znikanie blizn.
> Dzięki!

mam pytanie. mialem operacje pare lat temu, pozostala mi spora blizna,
ktorej wyglad sie nei zmienil od czasu operacji. czy jest sens stosowania
preparatu wspomagajacego znikanie blizn po tak dlugim okresie?
pozdrawiam,
Peter

9. Data: 2001-11-26 18:29:29

Od: "Bartosz Krakowiak" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym tego co pamiętam skład cepanu i contratubex jest dosyć podobny.

Contractubex
Skład
100 g żelu zawiera 10 g Extractum Cepae (wyciąg z bulw cebuli), 1 g
alantoiny i 5000 j.m. heparyny.

Cepan
Skład
100 g kremu zawiera 20 g wyciągu z cebuli (to samo co wyzej), 5000 j.m. soli
sodowej heparyny, 1 g alantoiny i 5 g wyciągu z rumianku.

pozdrawiam

bartek

10. Data: 2001-11-26 23:20:25

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz Krakowiak napisał(a):

> [...]
> 100 g kremu zawiera 20 g wyciągu z cebuli (to samo co wyzej), 5000 j.m. soli
> sodowej heparyny, 1 g alantoiny i 5 g wyciągu z rumianku.

Mam w domu Contractubex ( może to co innego niż Contratubex?) i muszę zaznaczyć,
że wcale nie czuć go cebulą, a bardzo ładnie pachnie i jest w postaci
żelu...Cepan podobno jest polski, a ten drugi zagraniczny.
Po wielu latach zaczęłam sobie codziennie wmasowywać ( blizna po wyciętym
woreczku żółciowym) Contractubex i muszę się pochwalić, że nastąpiła znaczna
poprawa...Szew jest teraz mało widoczny...Ostatnio trochę zaniedbałam dalsze
wmasowywanie, ale postanowiłam, że będę dalej stosowała ten żel.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Szaleństwo trwa krótko, żal długo*

grupy krwi
Koncert Edyty Geppert oraz Grupy Przechowalnia
CITRO - ACTIV a stosowanie wewnętrzne
Co sądzicie o NISIM?
Dretwienie